استفاده از ظرفیت تیم های رضویون در گشت های تلفیقی جهت مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با حضور در محل فرماندهی سپاه ثارالله این استان در شهر کرمان، ضمن تبریک انتصاب سردار محمد علی نظری با این مقام برتر استانی در خصوص ساماندهی تیم های رضویون در گشت های تلفیقی جهت مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق بخصوص سیم و کابل به گفتگو نشست. […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با حضور در محل فرماندهی سپاه ثارالله این استان در شهر کرمان، ضمن تبریک انتصاب سردار محمد علی نظری با این مقام برتر استانی در خصوص ساماندهی تیم های رضویون در گشت های تلفیقی جهت مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق بخصوص سیم و کابل به گفتگو نشست.

به گزارش “فت فتو ” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان طی این دیدار به نقش مهم سپاه و بسیج در حوزه مدیریت مصرف انرژی اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای سپاه و بسیج در تمام عرصه های کشور همواره پیش قدم و کمک کننده بوده اند و در پیک بار تابستان  با توجه به شرایط سخت تامین برق  شاهد همکاری و همراهی این ظرفیت ارزشمند در حوزه مدیریت مصرف برق بودیم.

محمد سلیمانی بیان کرد: همکاری نیروهای بسیج و سپاه در کشف و شناسایی مراکز غیر مجاز رمز ارز و انشعابات غیر مجاز، استفاده از ظرفیت فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات در کنترل و مدیریت مصرف برق، از جمله اقدامات مهم و کمک کننده این نهاد مردمی است.  

فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه این دیدار از خدمات رسانی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان به مشترکین و احداث شبکه و تامین برق مواکب اربعین تقدیر کرد.

شایان ذکراست که در این دیدار از همکاری سپاه ثارالله استان در کاهش  پیک بار تابستان تقدیر و مقرر شد ظرفیت گشت رضویون در گشت های تلفیقی جهت مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق بخصوص سیم و کابل سازماندهی و اجرایی شود.

انتهای پیام/د.طهماسبی




استفاده از ظرفیت تیم های رضویون در گشت های تلفیقی جهت مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق

منبع:آرمـان
? استفاده از ظرفیت تیم های رضویون در گشت های تلفیقی جهت مقابله با سرقت تجهیزات شبکه برق