استان کرمان پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی شود

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: استان کرمان کاملا آماده است پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی شود و اسناد توسعه‌ای و چشم‌اندازهای لازم را نیز تهیه کرده است. علی زینی‌وند پیش از ظهر امروز ۱۴ بهمن‌ماه در جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: توسعه پایدار زمانی محقق می شود که […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: استان کرمان کاملا آماده است پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی شود و اسناد توسعه‌ای و چشم‌اندازهای لازم را نیز تهیه کرده است.

علی زینی‌وند پیش از ظهر امروز ۱۴ بهمن‌ماه در جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: توسعه پایدار زمانی محقق می شود که توسعه همه ابعاد در نظر بگیرید. 
وی افزود: میزان پیشرفت را براساس شاخص ها برآورد کنید و قیاس با استان های دیگر کار علمی نیست زیرا شرایط هر منطقه متفاوت است. 
استاندار کرمان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه خودکفایی استان از تولید گوشت مرغ و تخم مرغ اظهار کرد: باید وقتی نهاد یا سرمایه گذارانی در استان حضور پیدا می کنند، فوری آنها را جذب کنید و بهانه ای برای رفتن از استان به آنها ندهید. 
وی برق و گاز را مکمل یکدیگر دانست و عنوان کرد: باتوجه به موقعیت جغرافیایی این خطه، استان کرمان می تواند یکی از پایلوت های دنیا در زمینه تولید انرژی خورشیدی باشد. 
زینی وند با بیان اینکه رفع نیازهای زیرساخت ها محور کار باشد، اظهار کرد: ۱۰۰ هزار مگاوات نیروگاه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور برنامه‌ریزی شده و استان کرمان آماده است تا ۶ هزار مگاوات آن را بپذیرد. 
وی با اشاره به عدم قدرت حکمرانی مناسب استانداران اظهار کرد: در این دولت این مشکل در حال رفع شدن است و مجلس شورای اسلامی در این زمینه همکاری کند. 
استاندار کرمان با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر برنامه‌محوری و کار کارشناسی گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان ۱۵ طرح کلان در حال اجرای بالای هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را در حال احصا داریم که دلایل کندی پیشرفت و مشکلات و موانع کار آنها بررسی شود و بتوانیم اختیارات را برای رفع آنها بگیریم. 
استاندار کرمان اظهار کرد: استان کرمان کاملا آماده است پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی شود و اسناد توسعه‌ای و چشم‌اندازهای لازم را نیز تهیه کرده است، شایان ذکر است که رویکر دولت نیز این است. 
انتهای پیام




استان کرمان پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی شود

منبع: ایـسنا
? استان کرمان پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی شود