استان کرمان برای پذیرایی از زائران شهید سلیمانی نیازمند زیرساخت‌های اقامتی است

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جهان‌شهر مقاومت برای پذیرایی از زائران شهید سلیمانی نیازمند زیرساخت‌هایی برای اسکان مسافران است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، طرح نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز با حضور رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در محل دبیرستان […]

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جهان‌شهر مقاومت برای پذیرایی از زائران شهید سلیمانی نیازمند زیرساخت‌هایی برای اسکان مسافران است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، طرح نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان صبح امروز با حضور رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در محل دبیرستان مدرس کرمان آغاز شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این آیین با تبریک میلاد حضرت ولی‌عصر (عج)  اظهار داشت: پذیرایی و استقبال از هموطنان‌مان در قالب مسافران نوروزی، افتخار خدمتگزاری است.

وی با بیان اینکه در هر کاری باید نوآوری داشت و تفکر کرد و در دین اسلام یک‌ساعت تفکر کردن ارزشمندتر از سال‌ها عبادت است افزود: خداوند با بهار ما را به نوآوری دعوت می‌کند که جامه نو بپوشید و مانند طبیعت رخت کهنه را از تن در بیاورید و خود را تازه کنید و به سمت خوبی‌ها و پاکی‌ها بروید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد و در تمام شهرستان‌های استان آثار تاریخی و باستانی و مناطق گردشگری وجود دارد که در نوع خود بی‌نظیر است و در کمتر نقطه‌ای از دنیا وجود دارد ادامه داد: امروز کرمان مفتخر به وجود ابرمردی از تاریخ همچون شهید سپهبد قاسم سلیمانی است که مایه مباهات جهان اسلام و جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه در روز نخست سال ۱۴۰۱ وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان سفر می‌کند گفت: در این سفر ساخت اردوگاه ۱۰۰ اقامتی در مساحت ۳۰ هکتار زمین برای راهیان نور حاج قاسم آغاز می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ وزیر آموزش و پرورش دو مرتبه به استان کرمان سفر کردند که این سفرها مصوبات بسیار خوبی برای توسعه فضای آموزشی استان داشته است افزود: ۵۰  میلیارد تومان برای ساخت این اردوگاه اختصاص داده شده است و مابقی آن نیز تامین اعتبار می‌شود.

وی با بیان اینکه ما برای جهان‌شهر مقاومت شدن و پذیرایی از زائران حاج قاسم نیازمند زیرساخت‌هایی هستیم که نخستین آن اسکان این حجم زائر از سراسر جهان است ابراز داشت: همدلی بسیار خوبی در بین مسئولان استان برای ساخت این اردوگاه در استان کرمان وجود دارد و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه امسال در استان کرمان ۱۷ پایگاه ستاد اسکان نوروزی مدارس راه‌اندازی شده است افزود: ۲۳۹ مدرسه برای اسکان مسافران اختصاص داده شده است که شامل ۲ هزار و ۱۲۳ کلاس درس می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۷ کلاس به‌صورت ویژه و بیش از ۷۰۰ کلاس نوع الف است ادامه داد: از شب گذشته تاکنون هزار و ۱۲۹ نفر مسافر نوروزی در مدارس استان کرمان اسکان داده شدند.

کرمان برای میزبانی از زائران داخلی و خارجی مرقد شهید سلیمانی آماده می‌شود
استاندار کرمان: تمام فرمانداران استان کرمان در ایام عید نوروز در آماده باش هستند
فرمانده انتظامی استان کرمان: موکب‌های پلیس در سطح جاده‌های استان کرمان راه‌اندازی می‌شود

در این آیین محمدرضا شکوهیان رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: کرمان برای میزبانی از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۳ مدرسه در ناحیه دو کرمان برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص داده شده است گفت: از این تعداد ۲۳ مدرسه گروه الف شامل ۲۵۳ کلاس درس و ۲۰ مدرسه در گروه ب قرار دارند.

انتهای پیام/۵۱۱/ن




استان کرمان برای پذیرایی از زائران شهید سلیمانی نیازمند زیرساخت‌های اقامتی است

منبع: تسنــیم
? استان کرمان برای پذیرایی از زائران شهید سلیمانی نیازمند زیرساخت‌های اقامتی است