استاندار کرمان: مصوبه ستاد بحران باید به سرعت اجرایی شود

کرمان– فت فتو– استاندار کرمان با بیان اینکه تاکنون فقط شرکت گهرزمین به تعهدات خود در مصوبات ستاد مدیریت بحران این استان عمل کرده است گفت: مصوبه ستاد بحران باید به سرعت اجرایی شود، نه اینکه مدیر منتظر باشند که چه کسی در آینده استاندار یا فرماندار خواهد بود. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو […]

کرمانفت فتو– استاندار کرمان با بیان اینکه تاکنون فقط شرکت گهرزمین به تعهدات خود در مصوبات ستاد مدیریت بحران این استان عمل کرده است گفت: مصوبه ستاد بحران باید به سرعت اجرایی شود، نه اینکه مدیر منتظر باشند که چه کسی در آینده استاندار یا فرماندار خواهد بود.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی استاندار کرمان، علی زینی‌وند در ستاد مدیریت بحران استان کرمان افزود: به برکت سفر رئیس جمهور و وزیر کشور به مناطق سیل زده جنوب این استان، اعتباری اضطراری بصورت تنخواه در اختیار استانداری قرار داده شده تا سریع‌تر کار بازسازی‌ها و مرمت‌ها انجام شود.

وی تاکید کرد: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی باید اسناد لازم را به ذیحسابی استانداری ارائه دهند و اعتبار مورد نیاز را دریافت کنند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید وظایف خودشان و تقسیم کار صورت گرفته را انجام دهند عنوان کرد: قرار نیست ما هزینه بی‌مبالاتی مدیری را بدهیم و فرمانداران کوتاهی دستگاه‌ها را اعلام کنند.

زینی‌وند با اشاره به خسارت‌های بالای وارده به احشام و اثاثیه منازل در سیل اخیر جنوب کرمان گفت: با توجه به اعلام آمادگی ستاد اجرایی، هفته آینده اولین محموله‌ها باید به دست مردم برسد.

وی با بیان اینکه خسارت وارده از سیل در تمام شهرستان‌ها در حال برآورد و جمع‌بندی است تصریح کرد: اعتبارات دولتی اندک است و ما اکنون از امکانات بخش خصوصی و ارتش و سپاه کمک گرفته‌ایم.

زینی‌وند با اشاره به انتخاب شرکت‌های مس، گل‌گهر و گهر زمین برای مناطق سیل زده رودبار جنوب، قلعه‌گنج و منوجان تاکید کرد: این شرکت‌ها موظف هستند به مصوبه ستاد مدیریت بحران و وظایف محوله به آنها عمل کنند.

استاندار کرمان ادامه داد: رسانه‌ها و گروه‌های مطالبه‌گر، این مصوبات و تعهدات را از شرکت‌های معین درخواست و پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه استمهال وام‌های کشاورزی به صورت متمرکز به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده و معاونت عمرانی استانداری نباید که به این مسائل بپردازد گفت: نهادهای انقلابی همچون کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان همیشه در کنار ما بودند و تعهدات را انجام داده اند.

وی گفت: فرمانداران، مسئول قرارگاه بازسازی سیل هستند و باید کار را با سرعت پیگیری کرده تا زندگی مردم به ثبات برسد.




استاندار کرمان: مصوبه ستاد بحران باید به سرعت اجرایی شود

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: مصوبه ستاد بحران باید به سرعت اجرایی شود