استاندار کرمان: شهید سلیمانی، بنیانگذار دیپلماسی جهادی و انقلابی بود

استاندار کرمان گفت: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، بنیان‌گذار دیپلماسی جهادی و انقلابی و ارتش بین‌المللی مقاومت بود. به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار در گردهمایی “رهروان خدمت و مقاومت” در محل مصلای امام علی(ع) کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: سخت‌ترین روز برای مردم کرمان بعد از […]


استاندار کرمان گفت: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، بنیان‌گذار دیپلماسی جهادی و انقلابی و ارتش بین‌المللی مقاومت بود.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار در گردهمایی “رهروان خدمت و مقاومت” در محل مصلای امام علی(ع) کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: سخت‌ترین روز برای مردم کرمان بعد از ارتحال امام خمینی(ره)، ۱۳ دی‌ماه بود که خبر شهادت سردار دل‌ها را شنیدند. 

وی گفت: مردم کرمان از سال ۵۹ تا ۷۰ با حاج قاسم زندگی کرده بودند و جگر گوشه‌های خود را به ایشان سپرده بودند و به او اطمینان داشتند. 
استاندار کرمان ادامه داد: علاقه طولانی مردم کرمان و سردار سلیمانی ایجاد شده بود که همیشه مشکلات خود را با او مطرح می‌‌کردند تا برایشان گره‌گشایی کند. 
فداکار در بیان ویژگی‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: او بنیان‌گذار دیپلماسی جهادی و انقلابی بود که تا حالا وجود نداشت.

وی افزود: حاج‌قاسم سلیمانی، ارتش بین‌المللی مقاومت را بنیان نهاد و همه اینها در سایه اخلاص شهید شکل گرفت. 
استاندار کرمان گفت: سردار سلیمانی ضمن اینکه فرمانده نظامی باتدبیری بود، دیپلماتی برجسته‌ و انسان عاطفی بزرگی بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





استاندار کرمان: شهید سلیمانی، بنیانگذار دیپلماسی جهادی و انقلابی بود

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: شهید سلیمانی، بنیانگذار دیپلماسی جهادی و انقلابی بود