استاندار کرمان: ساخت مسکن از برنامه های اولویت دار دولت است

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ به فرمان امام خمینی (ره) گفت: ساخت و تامین مسکن از برنامه های اولویت دار دولت و رییس جمهور است که باید پیگیری شود. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ به فرمان امام خمینی (ره) گفت: ساخت و تامین مسکن از برنامه های اولویت دار دولت و رییس جمهور است که باید پیگیری شود.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علی زینی وند در این پیام آورده است، افزایش تولید مسکن در هر جامعه نه فقط نشان دهنده رشد اقتصادی است بلکه در تأمین نیازهای اجتماعی افراد نیز نقش مؤثری را ایفا می‌کند و بر این اساس بخش مسکن به عنوان یکی از فصول اساسی و اولویت دار برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر کشور در نظر گرفته شده است.

وی می افزاید، فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام(ره) در ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان اولین نهاد اجرایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان دهنده نگاه ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی به محرومیت زدایی، رفع مشکل مسکن محرومان و مستضعفان کشور به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است.

استاندار کرمان در این پیام آورده است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات فراوانی در راستای تحقق فرمان تاریخی امام (ره) بویژه در تامین مسکن محرومان، محرومیت زدایی از روستاها و بهسازی و عمران مسکن روستایی و بازسازی مناطق آسیب دیده در ۴۳ سال گذشته بوده است.

وی چنین نگاشته است، احداث و تامین مسکن یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت برای توسعه اقتصادی کشور و از شعارهای دولت و رئیس جمهوری است که باید پیگیری شوند و بر همین اساس، از سازمان‌ها و دستگاه‌ها می خواهم بر حسب وظایف با تمام ظرفیت خود همکاری کافی را در این زمینه داشته باشند و پیگیر سیاست‌های افزایش ساخت مسکن و اشتغالزایی باشند تا با فراهم آوردن زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های ساخت مسکن، محدودیتی در تامین زمین برای متقاضیان با توجه به قانون جهش مسکن ایجاد نشود و همچنین پیمانکاران دارای دید مسئولیت اجتماعی و توان کار باشند که پروژه های مسکن در اسرع وقت و کامل اجرا گردند.
زینی وند ادامه داد: اینجانب سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب و دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) را به همه مردم پرتلاش و نجیب استان کرمان بویژه کارکنان خدوم بنیاد مسکن استان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان در راستای خدمت رسانی به روستائیان عزیز و عمران و آبادانی روستاها و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه و محرومیت زدایی را از خداوند بزرگ مسالت دارم.




استاندار کرمان: ساخت مسکن از برنامه های اولویت دار دولت است

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: ساخت مسکن از برنامه های اولویت دار دولت است