استاندار کرمان: روایتگری از داشته‌های نظام با جذابیت همراه باشد

کرمان – فت فتو– استاندار کرمان گفت: دهه فجر باید یک جنبش فراگیر برای تبیین داشته‌های بی‌پایان و جذاب جمهوری اسلامی در سطح جهان باشد و اگر دیدید این داشته‌ها برای کسی جذابیت ندارد، عیب از روایتگری ماست نه جمهوری اسلامی. به گزارش فت فتو علی زینی‌وند روز سه‌شنبه در مراسم آغاز دهه فجر انقلاب […]

کرمانفت فتو– استاندار کرمان گفت: دهه فجر باید یک جنبش فراگیر برای تبیین داشته‌های بی‌پایان و جذاب جمهوری اسلامی در سطح جهان باشد و اگر دیدید این داشته‌ها برای کسی جذابیت ندارد، عیب از روایتگری ماست نه جمهوری اسلامی.

به گزارش فت فتو علی زینی‌وند روز سه‌شنبه در مراسم آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در محل مصلای کرمان با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام است اظهارداشت: در کنار همه جشن های مردمی برنامه های تبیین خدمات و افتتاح پروژه ها نیز در استان برنامه ریزی شده است.

افتتاح ۵۰۰ طرح با ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار

استاندار کرمان بیان کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در استان ۵۰۰ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با پنج هزار میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی برای حدود ۱۵ هزار نفر افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه پیرو تاکید مقام معظم رهبری باید برای تبیین دستاوردهای نظام بویژه برای نسل جوان برنامه ریزی کرد گفت: این نسل بشدت تحت تاخت و تاز اتاق های فکر ساختاریافته دشمن در حوزه رسانه قرار دارد لذا باید در این زمینه ورود علمی و کارشناسی داشت.

زینی وند بااشاره به اینکه تفاوت نگاه ها در تبیین خدمات نظام اشکال ندارد و از برکات نظام است گفت: آنچه مهم است هدف واحد و فعالیت ذیل راهبردهای نظام است، در این مسیر اگر نوع نگاه ها و سیلقه ها هم با تنوع همراه باشد از برکات نظام است.

وی در ادامه با تشریح ابعاد مختلف ساختارهای نظام جمهوری اسلامی از نظر مردمی بودن، استقلال و آزادی افزود: ساختارهای جمهوری اسلامی به‌گونه‌ای است که زمینه بالندگی افراد را برای همه اقشار مردم فراهم کرده است ولو در دورافتاده ترین و محرومترین نقاط کشور.

استاندار کرمان با تشریح وجوه تمایز این ساختاها با دیگر کشورها در جهان گفت: در اکثر نظام های سیای دنیا در حوزه امنیت و جنگ تمرکزگرا هستند و مردم را در این عرصه ها دخالت نمی دهند اما نظام جمهوری اسلامی امنیت و جنگ را به مردم واگذار کرده است.

زینی وند با بیان اینکه هرجا ساختارها مردمی ماند مشکلی نداشتیم گفت: برخی ساختارها را هم در بعد از انقلاب تغییر ندادیم و دچار مشکل شدیم مانند نظام اداری و کارمندی که فضایی پیچیده با قوانین دست و پاگیر را ایجاد کرده است.

وی همچنین با تشریح کارکردهای بسیج که هر فرد با هر دیدگاهی می تواند در آن منشا اثر باشد اظهارداشت: الگوگیری از ساختارهای جمهوری اسلامی در جهان اسلام سبب شد مرزهای جغرافیایی جهان اسلام به هم نخورد.

استاندار کرمان با اشاره به نقش این ساختارها در حوادث مختلف مثل سیل در کرمان گفت: در کنار نیروهای امدادی و مسلح، نیروهای مردمی و جهادی نیز پای کار بودند که اگر این اتفاقات رخ نمی داد با آن حجم بارش کم سابقه در ۴۵ سال اخیر مشکلات خیلی بیشتر بود.

استاندار <a href=کرمان: روایتگری از داشته‌های نظام با جذابیت همراه باشد” height=”543″ src=”https://img9.irna.ir/d/r2/2022/02/01/3/169419507.jpg?ts=1643699020274″ width=”700″>

به گزارش فت فتو در این مراسم یادمان امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی نیز توسط اقشار مختلف مردمی، کارکنان ادارات و مدیران گلباران شد.




استاندار کرمان: روایتگری از داشته‌های نظام با جذابیت همراه باشد

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: روایتگری از داشته‌های نظام با جذابیت همراه باشد