استاندار کرمان: دولت برای توسعه استان کرمان در ابعاد مختلف عزم جدی دارد

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: استان کرمان با وجود شهید سلیمانی جایگاه بسیار با اهمیتی داشته و دولت برای توسعه استان در ابعاد مختلف عزم جدی دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب حاج قاسم که با […]

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: استان کرمان با وجود شهید سلیمانی جایگاه بسیار با اهمیتی داشته و دولت برای توسعه استان در ابعاد مختلف عزم جدی دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب حاج قاسم که با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سردار نظری جانشین سپاه ثارالله استان، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد با تبریک فرارسیدن نوروز و ایام ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: امیدواریم این تقارن سالی پر خیر و برکت را برای مردم نویدبخش باشد.

وی با بیان اینکه از وزیر آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که توجه ویژه‌ای به استان کرمان به ویژه جنوب استان داشته است گفت: عزم دولت برای توسعه استان کرمان در ابعاد مختلف وجود دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان با وجود مرقد مطهر شهید سلیمانی از جایگاه بسیار مهم و با اهمیتی برخوردار است افزود: امروز میزبان زائرانی حاج قاسم از اقصی نقاط دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه فضای آموزشی ضرورت استان کرمان است و همچنین برای توسعه زیرساخت‌های اقامتی استان تلاش می‌کنیم ادامه داد: استان کرمان چشم‌انداز متفاوت‌تری دارد و روند توسعه استان به‌ویژه در حوزه گردشگری باید سریع‌تر اتفاق بیفتد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه نوروز امسال با گستردگی واکسیناسیون، مردم با خودمراقبتی سفرهای نوروزی را آغاز کردند گفت: امسال در کرمان جلوه‌هایی از اربعین را در ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه مردم کرمان به میهمان نوازی شهره هستند افزود: موکب‌های بزرگی برای پذیرایی از زائران حاج قاسم برپا شد که به‌صورت ویژه از سپاه ثارالله استان کرمان تشکر می‌کنم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اقامتگاه‌ها و اردوگاه‌هایی برای اسکان زائران حاج قاسم در کرمان در نظر گرفته شده و براساس آماری که داده شده پنج هزار تخت آماده شده است بیان کرد: ساخت اردوگاه راهیان نور مکتب شهید سلیمانی در کرمان کار بزرگی است که افتخار آموزش و پرورش است.

۵۰۰۰ تخت در مهمانسراها و هتل‌های استان کرمان آماده اسکان مسافران نوروزی است
وزیر آموزش و پرورش مدرسه ۱۲ کلاسه ” مکتب الرضا(ع)” در کرمان را افتتاح کرد + تصاویر
۵۰۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد مالیاتی امسال استان کرمان است

وی با بیان اینکه برای ساخت این اردوگاه کمک خواهیم کرد و اعتبار خواهیم گذاشت گفت: ساخت این اردوگاه طراحی ویژه نیاز دارد تا یک مجموعه بین‌المللی شود و ما بنا داریم کرمان مقصد گردشگری از جمله گردشگری مذهبی شود.

زینی‌وند با ابراز امیدواری از اینکه ساخت اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب حاج قاسم به‌زودی به اتمام برسد گفت: امیدواریم به زودی شاهد حضور دانش آموزان از سراسر کشور در کرمان باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




استاندار کرمان: دولت برای توسعه استان کرمان در ابعاد مختلف عزم جدی دارد

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: دولت برای توسعه استان کرمان در ابعاد مختلف عزم جدی دارد