استاندار کرمان: دشمنی اروپایی‌ها به‌علت مقاومت سپاه است/ اعتبار پروژه‌های دهه فجر ۴ برابر بودجه کرمان

استاندار کرمان گفت: سپاه در دفاع از انقلاب پیشتاز بوده است و دشمنی و عناد دشمنان در اروپا با سپاه ناشی از همین مقاومت بوده است.  به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار عصر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: دشمن روز به‌روز بر دشمنی خود نسبت به ایران افزوده و از آن […]


استاندار کرمان گفت: سپاه در دفاع از انقلاب پیشتاز بوده است و دشمنی و عناد دشمنان در اروپا با سپاه ناشی از همین مقاومت بوده است.

 به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار عصر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: دشمن روز به‌روز بر دشمنی خود نسبت به ایران افزوده و از آن سو هم مقاومت مردم بیشتر شده است.

 وی بیان داشت: دشمن همچنین دشمنی‌اش را از حد گذرانده اما هربار به شکلی حمله کرده که مجبور شده است یک خاکریز عقب‌تر برود و سپاه در دفاع از انقلاب پیشتاز بوده است و دشمنی و عناد دشمنان در اروپا با سپاه ناشی از همین مقاومت بوده است.

 استاندار کرمان ادامه داد: یک بخش از جهاد تبیین این است که خدمات انقلاب گفته شود و آن‌قدر این خدمات گفته نشده که تا یک آسیب کوچکی می‌بینیم فکر می‌کنیم همه‌چیز تمام است.

 فداکار اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی با شیوه‌های هنرمندانه و امیدآفرین ارائه شود و جنگ با دشمن جنگ رسانه‌ای است و در جنگ خیابانی موفق نشدند.

 وی همچنین سرکشی به خانواده شهدا در ایام دهه فجر و خدمت‌رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: برنامه‌های دهه فجر بدون پوشش رسانه‌ای انجام نشود و اطلاع‌رسانی مطلوب صورت گیرد.

 مقام عالی دولت در استان کرمان اظهار داشت: بیش از یک‌هزار پروژه طی دهه فجر در استان کرمان افتتاح می‌شود و ۱۳ هزار میلیارد تومان هزینه شده است که چهار برابر بودجه دولتی کرمان طی سال جاری‌ست.

 فداکار خاطرنشان کرد: تعداد زیادی مسکن در استان کرمان آماده افتتاح است و تالار فرهنگ و هنر کرمان هم بعد از سال‌ها معطلی شنبه هفته آینده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای ایران در حوزه علمی ابراز داشت: کشورهای مختلف دنبال شکار بچه‌های ایران هستند و در حوزه دفاعی کسی جرات نگاه به کشور را ندارد و اگر دست از پا خطا کنند، ضربه می‌خورند.

 استاندار کرمان با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال جاری کاهش پیدا کرده است، عنوان کرد: نرخ رشد کشور چند سال منفی و صفر بوده و امسال حدود ۴ درصد رشد داشته است و این در شرایطی‌ست که دولت سیزدهم در بدترین شرایط کشور را تحویل گرفته، اما از بانک مرکزی قرض نکرده است.

فداکار بیان داشت: ۱۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی بوده که امسال با افزایش قیمت‌های جهانی حداقل ۲۲ میلیارد دلار باید واردات انجام می‌شد، اما این رقم به ۱۴ میلیارد دلار رسیده و ۴ میلیارد دلار صرفه‌جویی شده است.

وی درباره پروژه‌های آبرسانی به استان کرمان خاطرنشان کرد: بسته کامل آبرسانی برای شهرهای شمالی در نظر گرفته شد و پروژه آبرسانی به جیرفت و عنبرآباد آغاز شده است و آبرسانی در چهار شهر شرقی به‌زودی انجام می‌شود و مشکل آب شرب در این مناطق را برطرف می‌کنیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





استاندار کرمان: دشمنی اروپایی‌ها به‌علت مقاومت سپاه است/ اعتبار پروژه‌های دهه فجر ۴ برابر بودجه کرمان

منبع: فــارس
? استاندار کرمان: دشمنی اروپایی‌ها به‌علت مقاومت سپاه است/ اعتبار پروژه‌های دهه فجر ۴ برابر بودجه کرمان