استاندار کرمان: تامین امنیت، زیرساخت اولیه جوامع است

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان از اولویت تامین امنیت به عنوان زیرساخت اولیه هر جامعه‌ای به منظور پیشبرد برنامه‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، اقتصادی و غیره نام برد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در نخستین دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی این استان با […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان از اولویت تامین امنیت به عنوان زیرساخت اولیه هر جامعه‌ای به منظور پیشبرد برنامه‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، اقتصادی و غیره نام برد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در نخستین دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی این استان با اشاره به تهدیدات کرمان در قاچاق مواد مخدر از تلاش‌های نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان و اشرار قدردانی کرد و افزود: استان کرمان آماده هرگونه همکاری و پشتیبانی و استفاده از کمک نیروی انتظامی در تصمیم‌گیری‌ها است.

فرمانده انتظامی کرمان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات امنیتی و انتظامی از رتبه نخست این استان در کشفیات مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان و سودجویان حوزه امنیت خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری همچنین به روند کاهشی تمام جرائم خشن در استان کرمان اشاره و تصریح کرد: این روند کاهشی در جرائم با فعالیت همه جانبه شورای تامین و مجموعه دستگاه‌های مرتبط در این استان انجام گرفته است.

وی با اشاره به معضل وجود معتادان متجاهر گفت: با بهره‌برداری بخشی از کمپ ماده ۴۲ کبوترخان با توجه به ظرفیتی که در آن وجود دارد، معضل جمع‌آوری معتادان متجاهر را برطرف می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از طرح ساماندهی سلاح‌های مجاز مردمی خبر داد.




استاندار کرمان: تامین امنیت، زیرساخت اولیه جوامع است

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: تامین امنیت، زیرساخت اولیه جوامع است