استاندار کرمان: تامین آب محور برنامه هفتم توسعه استان باشد

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با اشاره به ضرورت رعایت الزامات توسعه استان در تدوین برنامه هفتم گفت: تامین آب موضوع محوری این برنامه استان باشد زیرا توسعه بسیاری از بخش های اقتصادی به این حوزه مربوط است. به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز آمار و برنامه […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با اشاره به ضرورت رعایت الزامات توسعه استان در تدوین برنامه هفتم گفت: تامین آب موضوع محوری این برنامه استان باشد زیرا توسعه بسیاری از بخش های اقتصادی به این حوزه مربوط است.

به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان افزود: کار بدون برنامه ریزی عبث است و تاثیرگذاری مداومی نخواهد گذاشت لذا بایستی فرایند توسعه استان در قالب یک برنامه مدون اجرایی شود.

وی اظهارداشت: برنامه های توسعه در قالب برنامه ای پنج ساله در کشور اجرا می شود که چراغ راه ما در بودجه های سالانه است.

استاندار کرمان گفت: عملکرد دستگاه ها در اجرای برنامه ششم توسعه ارزیابی شود، گرچه ممکن است اتفاقات اجتماعی بر عملکرد یک دستگاه اثرگذار باشد، ضمن آنکه جرات تصمیم گیری به دستگاه باید داده شود و نداشتن جرات تصمیم گیری در مدیران دستگاه ها سبب شده که شاهد تخریب برخی از اماکن در ید مالکیت آن دستگاه ها نیز باشیم.

وی ادامه داد: باید احکام مورد نیاز استان کرمان در برنامه هفتم توسعه آورده شود و احکام برای استفاده از ظرفیت معادن در توسعه استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

فداکار افزود: توسعه انسانی مهمترین بخش در توسعه استان کرمان و کشور است و توسعه این حوزه به معنی مدرک محوری نیست؛ توسعه امری ذهنی است که باید متناسب با مزیت های استان در دستور کار قرار گیرد.

فداکار یادآور شد: مزیت های نسبی استان در نقاط مختلف متفاوت است و برای تدوین برنامه هفتم توسعه استان حتما از همفکری دستگاه ها و نظرات صاحبنظران باید استفاده شود.




استاندار کرمان: تامین آب محور برنامه هفتم توسعه استان باشد

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: تامین آب محور برنامه هفتم توسعه استان باشد