استاندار کرمان: امیدواریم مشارکت مردم رکورد بزند/ رصد شعب اخذ رای در مرکز مانتورینگ

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: مرکز رصد و مانیتورینگ برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی و همه شعب اخذ رای و صندوق‌ها رصد می‌شود. محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور در گلزار شهدا اظهار کرد: گلزار شهدای کرمان مامن دل آزادگان جهان و خیلی مورد توجه […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: مرکز رصد و مانیتورینگ برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی و همه شعب اخذ رای و صندوق‌ها رصد می‌شود.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر امروز ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور در گلزار شهدا اظهار کرد: گلزار شهدای کرمان مامن دل آزادگان جهان و خیلی مورد توجه است و برای عرض ادب و زیارت و هم رای دادن در این مکان حضور یافتیم.

وی با اشاره به سرکشی از شعبه اخذ رای مستقر در گلزار افزود: با وجود سرمای زیاد و بسته بودن برخی مسیرها به دلیل بارش برف، مردم در گلزار حضور داشتند و برای انداختن رای خود به صندوق‌ها در صف ایستاده بودند.

استاندار کرمان با اشاره به جمعیت دو میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۳۵ نفری واجد شرایط رای دادن در استان بیان کرد: رای اولی‌ها برای رای دادن انگیزه دارند و با تجمعاتی که داشته‌اند نشان دادند که عمده آنها شرکت می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه در یک دوره‌ای سن رای اولی‌ها ۱۵ سال بود و اکنون ۱۸ سال است، تصریح کرد: اولین باری که رای دادم سال ۶۰ بود و ۱۵ سال داشتم.

فداکار از فراهم شدن همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سخن گفت و اظهار کرد: همه آنچه به لحاظ زیرساختی برای برگزاری انتخابات موردنیاز بوده، فراهم شده و ۹۲ صندوق برای مناطق صعب العبور است.

استاندار کرمان با اشاره به بارش برف و باران در سطح استان، گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا دچار چالش نشویم و صندوق‌ها از عصر روز گذشته به مناطق صعب‌العبور ارسال شده و صندوق‌های شهر کرمان از ساعت چهار صبح امروز از حسینیه ثارالله توزیع شده است.

وی اظهار کرد: کار دارد پیش می‌رود و ۵۶ هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات در استان کرمان هستند و در هر شعبه اخذ رای بیش از ۲۰ نفر از جمله نماینده فرماندار، اعضای صندوق، نظارت، امنیتی و … کار را انجام می‌دهند و برای ساماندهی و پشتیبانی حدود ۴۰۰۰ خودرو به خدمت گرفته شده است.

فداکار با قدردانی از تلاش رسانه‌ها برای حضور مردم در انتخابات، پوشش اخبار انتخابات و … در ادامه اظهار کرد: مرکز رصد و مانیتورینگ برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی و همه شعب اخذ رای و صندوق‌ها رصد می‌شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه امیدواریم مشارکت بالای مردم رکورد بزند، افزود: همه از جمله نامزدهای انتخابات، مجریان، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی تلاش کردند امروز فرصت خوبی برای ابراز نظر مردم باشد و مردم امروز باید تصمیم بگیرند.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه مجلس تصریح کرد: دولت باید آن چیزی را اجرا کند که مجلس تصویب می‌کند و قاضی باید طبق آنچه که مجلس تصویب می‌کند، رای بدهد لذا جایگاه مجلس خیلی مهم است.

فداکار تصریح کرد: امیدواریم مردم با شناختی که دارند، پای صندوق بیایند و ثمره همه تلاش‌ها مشارکت بالا باشد و خوشبختانه رقابت خوبی در استان کرمان شکل گرفت و به ویژه در حوزه انتخابیه کرمان و راور کم نظیر بود.

انتهای پیام




استاندار کرمان: امیدواریم مشارکت مردم رکورد بزند/ رصد شعب اخذ رای در مرکز مانتورینگ

منبع: ایـسنا
? استاندار کرمان: امیدواریم مشارکت مردم رکورد بزند/ رصد شعب اخذ رای در مرکز مانتورینگ