استاد حوزه: عاشورا محدود به زمان نیست

کرمان – فت فتو – استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان گفت: فلسفه قیام عاشورا محدود به زمان و مکان خاصی نیست و در زندگی ما از ابعاد مختلف تا همیشه ادامه دارد. آیت الله احمد شیخ بهایی روز دوشنبه در حاشیه اجتماع عاشوراییان کرمان در گفت و گو با خبرنگار فت […]

کرمان – فت فتو – استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان گفت: فلسفه قیام عاشورا محدود به زمان و مکان خاصی نیست و در زندگی ما از ابعاد مختلف تا همیشه ادامه دارد.

آیت الله احمد شیخ بهایی روز دوشنبه در حاشیه اجتماع عاشوراییان کرمان در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهارداشت: امروز از نظر سالروز این واقعه مهم، عاشورای امام حسین(ع) تمام می شود اما ایشان تا ابد در تقویم روشن الهی زنده باقی می ماند و عاشورای ما بندگان نیز همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: عاشورای سرنوشت ما در زندگی به انتخاب راه امام حسین(ع) یا یزیدیان بستگی دارد. 

استاد حوزه علمیه کرمان در ادامه با اشاره به رشادت های حضرت ابوالفضل و با بیان اینکه ایشان هرگز امام حسین را تنها نگذاشت اظهارداشت: برای تاسی به این بزرگواران باید ابتدا خدا و معارف دین را بشناسیم و نیز اهل استغفار باشیم.

وی در ادامه با اشاره به رشادت ها و ایثار سردار شهید سلیمانی که از جان خود در راه اسلام و خدا گذشت تصریح کرد: سردار سلیمانی از هستی خویش  برای دفاع از مظلوم در راستای اطاعت از فرمان رهبری گذشت.

به گزارش فت فتو همزمان با سراسر کشور آیین های عزاداری روز عاشورا از صبح امروز در نقاط مختلف استان و شهر کرمان برگزار شد؛ همچنین دیار کریمان میزبان اجتماع عاشوراییان بود که با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی همراه بود.




استاد حوزه: عاشورا محدود به زمان نیست

منبع: ایرنـا
? استاد حوزه: عاشورا محدود به زمان نیست