از نحوه انتخاب شهردار کرمان تا درخواست کمک برای توسعه حمل و نقل عمومی

فت فتو/کرمان رییس و اعضای شورای شهر کرمان ظهر امروز هفتم شهریورماه با استاندار کرمان دیدار کردند. “علیرضا نادری” رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این دیدار گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات اعضای شورای شهر کار خود را آغاز کردند و در ابتدا با بررسی های صورت گرفته آقای پوراسماعیلی را به عنوان سرپرست […]

فت فتو/کرمان رییس و اعضای شورای شهر کرمان ظهر امروز هفتم شهریورماه با استاندار کرمان دیدار کردند.

“علیرضا نادری” رییس شورای اسلامی شهر کرمان در این دیدار گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات اعضای شورای شهر کار خود را آغاز کردند و در ابتدا با بررسی های صورت گرفته آقای پوراسماعیلی را به عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب کردیم.

وی از برگزاری فراخوان در راستای انتخاب شهردار سخن به میان آورد و اظهار کرد: بلافاصله فراخوانی برای انتخاب شهردار برگزار شد و فقط به این فراخوان بسنده نکرده و از صاحب نظران خواستیم تا افراد کارآمد و و متخصص را به شورای شهر معرفی کنند.

نادری ادامه داد: در نهایت ۱۲۶ نفر به عنوان شهردار کرمان معرفی یا ثبت نام کردند که تعدادی از آنها انصراف دادند یا شرایط قانونی را نداشتند و در نهایت پس از بررسی ها به یک لیست پنج نفره رسیدیم و از این افراد مصاحبه گرفته شد.

وی اظهار کرد: نهایتا دو نفر مورد تایید اعضای شورای شهر بودند و روز گذشته آقای شعرباف انتخاب و امروز به فرمانداری برای طی مراحل قانونی معرفی شد.

به گزارش فت فتو،”حسین چناریان” عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این دیدار از استاندار کرمان درخواست کرد که در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی کمک کند و گفت: ۵۰ میلیارد تومانی که در سفر اول دولت قبل به شورای شهر کرمان اختصاص یافت، محقق نشد.

وی با اشاره به اجرای طرح پایش تصویری در کرمان، افزود: بخشی از این طرح باقی مانده که انتظار داریم استانداری برای اتمام این طرح به ما کمک کند.

“فتح الله مویدی” عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمان نیز در خصوص انتخاب شهردار گفت: از ۱۱ عضو شورا شش نفر به آقای شعرباف رای داده اند.

به گزارش فت فتو، “مصطفی آیت اللهی موسوی” معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نی زدر این دیدار شهر کرمان را پیشانی استان دانست که اهمیت خاصی دارد و گفت: باید تصمیمات شهردار مورد تایید اعضای شورای شهر باشد.

وی هدف اصلی را رساندن شهر کرمان به جایگاه واقعی خودش اعلام کرد و افزود: اقدامات زیادی در شهر کرمان با کمک استان انجام شده و اعتبارات استانی برای برخی از طرح های شهر کرمان هزینه شده است.

انتهای پیام




از نحوه انتخاب شهردار کرمان تا درخواست کمک برای توسعه حمل و نقل عمومی

منبع:ایـسنا
? از نحوه انتخاب شهردار کرمان تا درخواست کمک برای توسعه حمل و نقل عمومی