از زیارت سرباز ولایت تا راهی شدن به مناطق جنگی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) از اعزام پنجمین کاروان راهیان نور کرمان به مناطق جنگی از کنار ملجأ مطهر سردار دلها، خبر داد. سرهنگ حمیدرضا حسینخانی ظهر امروز در حاشیه اعزام راهیان نور گفت: این کاروان‌ها بصورت خودجوش وبا همت خیرین و ارگان‌های فرهنگی وبسیجی، به مناطق جنگی در جنوب کشور اعزام می‌شوند. […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) از اعزام پنجمین کاروان راهیان نور کرمان به مناطق جنگی از کنار ملجأ مطهر سردار دلها، خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا حسینخانی ظهر امروز در حاشیه اعزام راهیان نور گفت: این کاروان‌ها بصورت خودجوش وبا همت خیرین و ارگان‌های فرهنگی وبسیجی، به مناطق جنگی در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

او می‌گوید: تا کنون ۴ کاروان با بیش از هزار نفر مسافر در قالب کاروان‌های مردمی از ناحیه مقاومت بسیج امیر المومنین، اعزام شده اند که امروز پنجمین کاروان از کنار مرقد مطهر شهید سلیمانی به سوی مناطق جنگی حرکت کرد.

به گفته سرهنگ حسینخانی، این کاروان در قالب ۵ اتوبوس و ۲۲۰ نفر اعزامی با هدف آشنایی با افکار و همچنین رسم ورسوم شهدا بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان از سعادت داشتن این کاروان در تحویل سال جدید در جوار شهدای گمنام مناطق جنوب، خبرداد.

او با اشاره به استقرار ۴ روزه این کاروان در مناطق جنگی، گفت: پیرو بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اینکه راهیان نور یک گنجینه هستند، این اعزام‌ها ادامه دار خواهدبود تا تحریف دشمنان در فاصله گرفتن جوانان از آرمان‌های شهدا، میسر نشود، چراکه باید در مسیر شهدا پیش رویم و راهیان نور گسترش داده شود تا اهداف ناب انقلاب اسلامی پرچم دار باشد.

فت فتو کرمان کرمان




از زیارت سرباز ولایت تا راهی شدن به مناطق جنگی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? از زیارت سرباز ولایت تا راهی شدن به مناطق جنگی