از تزریق دوز سوم واکسن کرونا در کرمان چه خبر؟

فت فتو/کرمان مدیرگروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار افرادی را که تا به امروز نوبت چهارم واکسن کرونا را در استان کرمان دریافت کرده اند، ۴۵ هزار و ۵۲ نفر اعلام کرد. دکتر سعید صحبتی در تشریح آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در استان کرمان گفت: واکسیناسیون نوبت چهارم برای افراد […]

فت فتو/کرمان مدیرگروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار افرادی را که تا به امروز نوبت چهارم واکسن کرونا را در استان کرمان دریافت کرده اند، ۴۵ هزار و ۵۲ نفر اعلام کرد.

دکتر سعید صحبتی در تشریح آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در استان کرمان گفت: واکسیناسیون نوبت چهارم برای افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۶ ماه از نوبت سوم آنها گذشته باشد از اوایل تیرماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: کسانی که نوبت اول، دوم و سوم واکسن را دریافت کرده اند و شش ماه از نوبت سوم آنها گذشته است، باید نوبت چهارم را دریافت کنند و همچنین واجدین شرایط در هر نوبت واکسن که شش ماه از زمان دریافت واکسن آنها گذشته است، باید نوبت یادآور خود را دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره آخرین وضعیت واکسن های تزریق شده جمعیت بالای ۱۲ سال در استان نیز گفت: تا روز گذشته (۱۰ مردادماه) دو میلیون و ۳۴۹ هزار و ۷۱ نفر نوبت اول، دو میلیون و ۸۲ هزار و ۱۹۸ نفر نوبت دوم، ۹۰۴ هزار و ۱۸۹ نفر نوبت سوم و ۴۵ هزار و ۵۲ نفر نیز نوبت چهارم واکسن کرونا در استان را دریافت کرده اند.

انتهای پیام




از تزریق دوز سوم واکسن کرونا در کرمان چه خبر؟

منبع: ایـسنا
? از تزریق دوز سوم واکسن کرونا در کرمان چه خبر؟