از اعزام دو پزشک عمومی به اورژانس زرند تا تسریع در مکان‌یابی دستگاه MRI

نذیر کرمان/کرمان نشست فرماندار زرند با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با موضوع مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد. سیدرضا حسینی نژاد شامگاه ۲۱ آذرماه در این نشست با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان زرند خواستار نگاه ویژه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی به حل مشکلات این شهرستان شد. فرماندار […]

نذیر کرمان/کرمان نشست فرماندار زرند با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با موضوع مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

سیدرضا حسینی نژاد شامگاه ۲۱ آذرماه در این نشست با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان زرند خواستار نگاه ویژه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی به حل مشکلات این شهرستان شد.

فرماندار زرند با تاکید بر چاره‌اندیشی برای حل مشکلات مجموعه درمانی و بهداشتی این شهرستان افزود: در سایه تعامل و پیگیری، بخشی از مشکلات که ریشه در کمبود اعتبار و نبود امکانات دارد را می‌توان در سطوح بالاتر مدیریتی حل کرد.

در ادامه دکترمهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن تقدیر از همراهی فرماندار با تیم بهداشت و درمان شهرستان، از پیگیری این دانشگاه در حل برخی مشکلات درمانی زرند خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، در این جلسه موارد مربوط به تعیین محل و آماده سازی مکان برای نصب دستگاه MRI، تخصیص بودجه دارویی برای پرداخت بدهی دارویی بیمارستان و مرکز بهداشت، از جمله مباحث مطرح شده بود.

همچنین کمبود نیروی انسانی پزشک عمومی در اورژانس مطرح و مقرر شد دو پزشک عمومی از کرمان به بیمارستان زرند اعزام شوند.

همچنین درخصوص دریافت عوارض یک درصد آلایندگی از کارخانجات، مقرر شد نامه‌نگاری از سمت شبکه بهداشت و درمان به فرمانداری و دانشگاه انجام شود.

پیگیری راه‌اندازی پایگاه بهداشت و درمان مربوط به کمیساریای اتباع و تامین زمین برای ساخت شهرک سلامت توسط موسسه ثامن‌الحجج از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام




از اعزام دو پزشک عمومی به اورژانس زرند تا تسریع در مکان‌یابی دستگاه MRI

منبع: ایـسنا
? از اعزام دو پزشک عمومی به اورژانس زرند تا تسریع در مکان‌یابی دستگاه MRI