از آلودگی بیش از سه برابر حد مجاز فهرج تا اختلال در شبکه تلفن همراه در کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار فهرج گفت: هوای فهرج در وضعیت خطرناک قرار دارد و شاخص آلایندگی، بیش از سه برابر حد مجاز است. حسین سعیدنیا امروز ۱۳ بهمن ماه با اشاره به وقوع طوفان شن در شهرستان فهرج اظهار کرد: بر اساس داده‌های ایستگاه پایش کیفی، میزان شاخص آلایندگی هوا ۵۰۰ و بیش از سه برابر […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار فهرج گفت: هوای فهرج در وضعیت خطرناک قرار دارد و شاخص آلایندگی، بیش از سه برابر حد مجاز است.

حسین سعیدنیا امروز ۱۳ بهمن ماه با اشاره به وقوع طوفان شن در شهرستان فهرج اظهار کرد: بر اساس داده‌های ایستگاه پایش کیفی، میزان شاخص آلایندگی هوا ۵۰۰ و بیش از سه برابر حدمجاز که نشان از وضعیت خطرناک دارد.

وی افزود: راه‌های مواصلاتی شهرستان باز است و تردد وسایل نقلیه با کندی در جریان است.

سعیدنیا از شهروندان بویژه سالمندان، کودکان و کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای دارند خواست با توجه به غلظت بالای ریزگردها از ترددهای غیرضروری در سطح شهرستان و محورهای مواصلاتی تا فروکش کردن ریزگردها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، وزش طوفان شدید از صبح امروز در مناطق مختلف استان کرمان موجب بروز گرد و خاک و آلودگی هوا شده و طوفان در شهر کرمان موجب قطع برق خانه‌ها و اماکن شد.
وزش باد شدید همچنین موجب قطعی آنتن تلفن همراه و اختلال در شبکه در برخی نقاط و همچنین خسارت و ریزش شیشه‌های برخی ساختمان‌ها شده است.
بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، بیشترین سرعت وزش باد در شهر کرمان به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و دید افقی در شهر کرمان به صفر رسید.

هم‌چنین سرعت باد در انار و رفسنجان به ۵۵ کیلومتر بر ساعت و در زرند به ۷۳ کیلومتر بر ساعت رسیده و دید در شهرهای زرند، رفسنجان و انار به ۱۰۰ متر رسیده است.

انتهای پیام




از آلودگی بیش از سه برابر حد مجاز فهرج تا اختلال در شبکه تلفن همراه در کرمان

منبع: ایـسنا
? از آلودگی بیش از سه برابر حد مجاز فهرج تا اختلال در شبکه تلفن همراه در کرمان