ارسال ۴۷ ایده به دبیرخانه رویداد ملی بسته‌بندی

فرماندار رفسنجان از ارسال ۴۷ ایده از سراسر کشور به دبیرخانه رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حسین رضایی فرماندار رفسنجان در دیدار با دبیر این رویداد در محل فرمانداری گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه محصولات خانگی […]


فرماندار رفسنجان از ارسال ۴۷ ایده از سراسر کشور به دبیرخانه رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ حسین رضایی فرماندار رفسنجان در دیدار با دبیر این رویداد در محل فرمانداری گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه محصولات خانگی و صنایع دستی، بسته‌بندی آنهاست و برای حل این‌ مشکل نیاز داریم که ایده‌های برتر انتخاب شوند.

وی بیان کرد: بر همین اساس رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی از نیمه دوم سال قبل آغاز به‌کار کرد و محورهای این رویداد شامل طراحی و بسته‌بندی صنایع غذایی، صنایع دستی، سوغات، گیاهان دارویی و سایر موارد است.

رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم طرح‌های زیبا، شکیل و متناسب انتخاب شوند و از لحاظ بازاریابی نیز شرکت همگامان رفسنجان هم قرار است از طرح‌های برتر استقبال کنند و از نفرات برتر حمایت‌های لازم را انجام دهند.

حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی هم در این دیدار ضمن تبریک اعیاد گذشته اظهار کرد: با توجه به اینکه محصولات تولیدی رفسنجان از جمله پسته، مس، پته، قاووت، شیرینی های خانگی و دیگر محصولات همچنان به‌صورت بسته‌بندی سنتی ارائه می‌شود نیازمند ایجاد یک تحول عظیم در حوزه طراحی و بسته‌بندی شکیل و زیبا با برند رفسنجان هستیم.

وی افزود: به همین منظور با ارگان‌های مختلف از جمله سپاه، فرمانداری، شرکت همگامان، اداره میراث فرهنگی، شهرداری و دانشگاه صحبت کردیم تا رویداد ملی برگزار شود.

نورمحمدی بیان کرد: پس از آن با انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران مذاکراتی انجام و قرار شد از رویداد ما حمایت کنند و نفرات برتر و برگزیده هم جزو انجمن بسته‌بندی ایران می‌شوند.

زهرا شیبانی دبیر کمیته اجرایی این رویداد هم در این نشست اظهار کرد: رویداد ملی بسته‌بندی و طراحی محصولات خانگی، صنایع غذایی و صنایع دستی کار خود را از شهریور سال قبل آغاز کرد و تا پایان اسفند ماه ۴۷ اثر از استان های تهران، یزد، کرمان و غیره به دبیرخانه این رویداد ارسال و ارزیابی شد.

وی افزود: این رویداد در چهار محور سوغات، محصولات خانگی، گیاهان دارویی و صنایع دستی است و دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی توسط علوم و فناوری بسته‌بندی ایران برگزار می‌شود.

شیبانی خاطرنشان کرد: ۱۷ اردیبهشت در خانه حاج‌آقاعلی رفسنجان اختتامیه رویداد و اعلام نتایج برگزار می‌شود در حوزه محصولات خانگی سه نفر و در حوزه‌های دیگر نیز سه نفر انتخاب خواهند شد.

منبع: خانه خشتی

انتهای خبر/


ارسال ۴۷ ایده به دبیرخانه رویداد ملی بسته‌بندی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ارسال ۴۷ ایده به دبیرخانه رویداد ملی بسته‌بندی