ارسال بیش‌از ۱۵ هزار اثر به چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر در دو بخش کمی و کیفی به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت  ارسال شده است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان کرمان؛ رئیس‌کل دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از حضور گسترده رسانه‌های استانی در چهارمین […]

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر در دو بخش کمی و کیفی به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت  ارسال شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان کرمان؛ رئیس‌کل دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از حضور گسترده رسانه‌های استانی در چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت و شرکت ۱۰۵ رسانه در این جشنواره، گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت پنجشنبه ۱۷ اسفندماه با حضور معاون قوه قضائیه، رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار و جمعی از مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان اظهار داشت: چهارمین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان، در سالن فرهنگ و هنر کرمان و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر در دو بخش کمی و کیفی به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت  ارسال شده است، خاطرنشان کرد: چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان بر مبنای تجربیات حاصل از برگزاری سه دوره موفق از این جشنواره کلید خورد و خوشبختانه با رشد ۵۰ درصدی نسبت‌به دوره قبل، ۱۰۵ رسانه در این دوره به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دستگاه قضایی استان با اشاره‌به فعالیت مستمر دبیرخانه جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان و برگزاری دوسالانه این جشنواره، اظهارداشت: در ادوار مختلف از برگزاری جشنواره رسانه و عدالت، تجربیات بسیار خوبی برای گسترش تعاملات موجود بین دستگاه قضایی و رسانه‌ها حاصل شده است و تلاش می‌شود که با بهره‌گیری از این تجربیات؛ در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی‌بر بهبود تصویر رسانه‌ای قوه قضائیه استفاده نماییم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان، ضمن بیان این مطلب که نخستین دوره جشنواره رسانه و عدالت با شرکت ۵۷ رسانه و دوره دوم نیز با شرکت ۴۱ رسانه برگزار شده است، عنوان کرد: سومین دوره این جشنواره با شرکت ۶ هزار و ۲۹ اثر از ۷۰ رسانه برگزار شد. 

در ادامه این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان گزارشی از آخرین وضعیت رسانه‌ها در استان کرمان ارائه کرد و گفت: تعامل و همکاری دستگاه قضایی با اصحاب رسانه در استان کرمان قابل تقدیر است.

محسن روحی بر ضرورت ارتقای دوره‌های  آموزشی ویژه اصحاب رسانه تاکید کرد و اظهار داشت: در این رابطه اقدامات خوبی از سوی این اداره‌کل و خانه مطبوعات صورت‌گرفته است و  چندین دوره آموزشی نیز ویژه اصحاب رسانه با تدریس مقامات قضایی باهدف ارتقای دانش‌حقوقی خبرنگاران برگزار شده است. 
گفتنی است فرشاد مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای شرکت در آیین اختتامییه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان دعوت شده است.

انتهای خبر/ پسند
 




ارسال بیش‌از ۱۵ هزار اثر به چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت

منبع:آرمـان
? ارسال بیش‌از ۱۵ هزار اثر به چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت