ارزش و اهمیت کار معلم با معیارهای دنیوی قابل سنجش نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه تکریم معلم دستور مستقیم خداوند متعال در همه ادیان الهی است، گفت: ارزش و اهمیت کار معلم با معیارهای دنیوی قابل سنجش نیست.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در دیدار با مدیرکل و شورای معاونان آموزش و […]


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه تکریم معلم دستور مستقیم خداوند متعال در همه ادیان الهی است، گفت: ارزش و اهمیت کار معلم با معیارهای دنیوی قابل سنجش نیست.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در دیدار با مدیرکل و شورای معاونان آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلمان مصداق عینی و اصلی تعلیم تربیت هستند.

 امام جمعه کرمان با تقدیر از خدمات ارزنده آموزش و پرورش استان در یک سال اخیر افزود: از زحمات معلمان که در کلاس‌های درس تلاش می‌کنند تعلیم و تربیت به‌نحو احسن انجام شود، تقدیر می‌کنم.

 علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه انسان با همه موجودات متفاوت است و این تفاوت ذاتی را در آیات مختلف قرآنی مشاهده می‌کنیم، گفت: تعلیم و تربیت وجه تمایز اساسی انسان با سایر موجودات است.

 وی با بیان اینکه خداوند در قرآن مجید انسان را تکریم می‌کند، گفت: انسان ظرفیت‌هایی دارد که این ظرفیت‌ها توسط معلم شکوفا می‌شود.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به زندگی برخی از افراد موفق که در اثر یک انقلاب درونی در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌اند، ابراز داشت: معلم نقش بسیار موثری در بسترسازی و ایجاد ظرفیت برای تربیت افرادی موثر و موفق دارد.

 وی با بیان اینکه معلم اثربخش‌ترین فرد در زندگی افراد است، افزود: ارزش و اهمیت کار معلم با معیارهای دنیوی قابل سنجش نیست و در دستگاه محاسباتی خداوند متعال سنجش می‌شود.

 علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه تکریم مقام معلم دستور مستقیم خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: با تمام وجود در برابر جایگاه معلم متواضعیم و دست معلم را که با نگاه معنوی و دلی برای تربیت فرزندان ایران اسلامی تلاش می‌کند، می‌فشاریم.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





ارزش و اهمیت کار معلم با معیارهای دنیوی قابل سنجش نیست

منبع: فــارس
? ارزش و اهمیت کار معلم با معیارهای دنیوی قابل سنجش نیست