اردوی راهیان‌نور، از موثرترین روش‌های تحقق جهاد تبیین

فرمانده سپاه رودبار جنوب در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی گفت: اردوهای راهیان‌نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری “نذیر کرمان“؛ دانش‌آموزان پسر شهرستان رودبار جنوب صبح امروز در قالب یک دستگاه اتوبوس با استقبال مسئولان راهی اردوی راهیان‌نور شدند.   حجت‌الاسلام باقر خاور امام جمعه موقت […]

فرمانده سپاه رودبار جنوب در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی گفت: اردوهای راهیان‌نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری “نذیر کرمان“؛ دانش‌آموزان پسر شهرستان رودبار جنوب صبح امروز در قالب یک دستگاه اتوبوس با استقبال مسئولان راهی اردوی راهیان‌نور شدند.
 

حجت‌الاسلام باقر خاور امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب در مراسم بدرقه کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی گفت: هدف اردوی راهیان‌نور، آشنایی دانش‌آموزان با اهداف شهدا است.
 
وی ادامه داد: در این اردو دانش‌‌آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت و استفاده از فضای فرهنگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور آشنا می‌شوند.
 
در ادامه این برنامه اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: اردوهای راهیان‌نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است، چون در این اردوها الگوهای موفق و حماسه‌ساز به نسل جوان معرفی می‌شوند.
 
وی در ادامه به تشریح جنگ ترکیبی دشمن پرداخت و خاطر نشان کرد: رسالت دانش‌آموزان در این جنگ بسیار مهم است.
 
اسلام حاجب دانش آموزان را سفیران همه دانش آموزان رودبارجنوب دانست و از آنان خواست از این سفر معنوی استفاده و مستندسازی کنند.
 
در ادامه مهدی بهرامی مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب با اشاره به سخن امام علی (ع) که می فرماید «در جهاد با مال و جان و زبان خويش در راه خداوند كوتاهى نكنيد»، عنوان کرد: وظیفه شما دانش‌آموزان بعد از این سفر معنوی جهاد با زبان است، شما بعد از این سفر معنوی باید روایتگران خوبی برای دیگر دانش‌آموزان و جامعه باشید.
 
وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: اردوی راهیان‌نور احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت است‌.
 
بهرامی با تاکید بر خودسازی و انجام عمل صالح در این سفر معنوی بیان کرد: خیلی از شهدا هم سن شما بودند که حتی از شهر شما به آن‌جا‌ رفتند بروید، ببینید و بیایید روایت کنید.
 
گفتنی است: در این اردوی پنج روزه که از ۱۰ بهمن ماه تا ۱۶ بهمن ماه جاری می‌باشد تعداد ۴۰ دانش‌آموز پسر به همراه چهار نفر عوامل اجرایی از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، هویزه و طلائیه بازدید و از نزدیک با مناطق جنگی و با فرهنگ ایثار، شهادت و جان‌فشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
 
بر پایه این خبر مراسم بدرقه دانش‌آموزان باحضور امام جمعه موقت، فرمانده ناحیه مقاومت بسبج سپاه، معاون سیاسی فرمانداری، مدیر آموزش وپرورش و جمعی از فرهنگیان و بسیجیان برگزار شد.


منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر
 
 
 
 
 
 
 
 
 




اردوی راهیان‌نور، از موثرترین روش‌های تحقق جهاد تبیین

منبع:آرمـان
? اردوی راهیان‌نور، از موثرترین روش‌های تحقق جهاد تبیین