اربعین حسینی، تحول عظیمی در دنیا اسلام است

مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: اربعین حسینی، تحول عظیمی در دنیا اسلام است که می‌تواند شیعه و سنی را به یکدیگر متصل کند. مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان گفت: اربعین نقطه […]

مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: اربعین حسینی، تحول عظیمی در دنیا اسلام است که می‌تواند شیعه و سنی را به یکدیگر متصل کند.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان گفت: اربعین نقطه عطفی برای تاریخ اسلام و مسلمین است که بار دیگر درخشش اسلام و برافراشته شدن پرچم عدالت و آزادی از اربعین حسینی شروع شد.

مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قلوب مسلمانان جهان شیعه و سنی با فرا رسیدن اربعین حسینی، آنچنان می‌تپد که ناخودآگاه آدمی را به صحرای کربلا می‌برد و این نشان از عشق به امام حسین علیه‌السلام است.

وی بیان کرد: امام حسین علیه‌السلام در روز شهادت خود نشان داد که پرچم عدالت و آزادی همواره بلند است و هیچ‌گاه از زمین نمی‌افتد و وظیفه مسلمانان و همه کشورهای اسلامی این است که از اربعین به‌عنوان یک نقطه درخشان در تاریخ اسلام یاد و در تقویم‌های خود ثبت کنند تا نسل‌های دیگر با قیام عاشورا و الگو گرفتن از امام حسین علیه‌السلام آشنا شوند.

مولوی چاهانی با تأکید بر اینکه اربعین حسینی، تحول عظیمی در دنیا اسلام است که می‌تواند شیعه و سنی را به یکدیگر متصل کند، عنوان کرد: زنده نگه‌داشتن اربعین حسینی، زنده نگه‌داشتن قیام امام حسین علیه‌السلام است.

مشاور نماینده ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در کنار بقیه مسلمان سرزمین‌های اسلامی در اربعین امام حسین علیه‌السلام نشان خواهند داد که این امت، یک امت واحده است.

انتهای خبر/م




اربعین حسینی، تحول عظیمی در دنیا اسلام است

منبع:آرمـان
? اربعین حسینی، تحول عظیمی در دنیا اسلام است