ارائه ۱۱ کالای نیم‌بهای طرح کالابرگ الکترونیک در ۲۶۰ فروشگاه رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان درخصوص دریافت ۱۱ قلم کالای یارانه‌ای گفت: فرد یارانه‌بگیر می‌تواند به فروشگاه‌هایی که در این طرح همکاری دارند، مراجعه و ۱۱ قلم کالای مشمول طرح کالابرگی را دریافت نماید و از مزایای این طرح بهره‌مند شود. حسین رضایی عصر ۲۱ مردادماه در جلسه کالابرگ الکترونیکی شهرستان رفسنجان اظهارکرد: مردم می‌توانند از […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان درخصوص دریافت ۱۱ قلم کالای یارانه‌ای گفت: فرد یارانه‌بگیر می‌تواند به فروشگاه‌هایی که در این طرح همکاری دارند، مراجعه و ۱۱ قلم کالای مشمول طرح کالابرگی را دریافت نماید و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

حسین رضایی عصر ۲۱ مردادماه در جلسه کالابرگ الکترونیکی شهرستان رفسنجان اظهارکرد: مردم می‌توانند از طریق رسانه‌های خبری درک بهتری از موضوع داشته باشند و هیچ کارت خاصی به جز کارت بانکی سرپرست خانواده مورد نیاز نیست. این طرح کاملاً اختیاری است و یارانه‌بگیران هم می‌توانند وجه نقد و یا می‌توانند کالا دریافت کنند.

وی افزود: ۱۱ قلم مشمول طرح کالابرگ شامل شیر کم چرب بطری، پنیر UF، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، گوشت مرغ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند، شکر و ماست است.

رضایی تصریح کرد: ۲۶۰ فروشگاه زنجیره‌ای و غیر زنجیره‌ای در شهرستان رفسنجان به سامانه کالابرگ(شما؛ شبکه ملی اعتبار) متصل هستند و می‌توانند به مردم کالاهای یارانه‌ای ارائه کنند. این فروشگاه‌ها در اکثر نقاط شهرستان فعال هستند و در روستاهای دورافتاده مانند خنامان و دره دُر باید این فروشگاه ها فعال شوند تا مردم مجبور نباشند مسیر طولانی را برای تهیه کالاها طی کنند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان نیز در این نشست اظهار کرد: سیاست دولت در اجرای این طرح در راستای کاهش تورم است. همچنین مردم می توانند با تهیه این کالاها از مواد غذایی ارزشمند بهره مند شوند.

دکتر محمدرضا رحمانی افزود: یکی از مزایای اجرای این طرح این است که اگر افراد ۷۰ درصد از پول یارانه خود را از طریق کالابرگ الکترونیکی کالاهای مشمول طرح را دریافت کنند، به ازای هر فرد ۱۲۰ هزار تومان دیگر به یارانه‌شان اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این‌ ۱۱ قلم کالا در واقع قرار است سفره مردم را تقویت کنند. هم پروتئین به آن‌ها برساند و هم ریزمغذی‌هایشان را تامین کنند.

انتهای پیام




ارائه ۱۱ کالای نیم‌بهای طرح کالابرگ الکترونیک در ۲۶۰ فروشگاه رفسنجان

منبع: ایـسنا
? ارائه ۱۱ کالای نیم‌بهای طرح کالابرگ الکترونیک در ۲۶۰ فروشگاه رفسنجان