ارائه خدمات بشردوستانه هلال احمر به مسافران نوروزی در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از برپایی ۱۱ پست ثابت و سیار در بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در سراسر استان خبر داد. رضا فلاح می‌گوید: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی با هدف افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی و تأمین سفری سالم و […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از برپایی ۱۱ پست ثابت و سیار در بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در سراسر استان خبر داد.

رضا فلاح می‌گوید: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی با هدف افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی و تأمین سفری سالم و ایمن از مورخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در استان کرمان اجرا می‌شود.

او گفت: ۱۱ پست ثابت و سیار در سراسر استان فعالیت دارند ودر این طرح خدمات بشردوستانه و ارائه کمک‌های اولیه امدادی و آموزش‌های همگانی جمعیت با رویکرد ایمنی و سلامت مسافران به ویژه پیشگیری و کاهش آسیب پذیری کودکان ارائه می‌شود.

به گفته او، بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی با حضور و مشارکت ۲۰۰ عضو جوان در شهرستان‌های کرمان؛ بافت، بم، جیرفت، سیرجان، شهداد، ماهان و راین در مقاصد گردشگری، نقاط منتهی به مقاصد سفر و مبادی ورودی شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

فلاح با اشاره به اجرای ۶ برنامه فرهنگی و آموزشی در پست‌های ثابت و سیار مسافران نوروزی گفت: پویش ملی بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیک ساز) باشعار نوروز ۱۰۴۱ – سفر مسئولانه در قرن جدید، قرن امید، خدمات فضای دوستدارکودک، آموزشی و مهارتی، زیست محیطی، فرهنگی (اطلاع رسانی و راهنمایی مسافرین نوروزی) و مسابقه فرهنگی عکس و فیلم کوتاه بشردوستی از جمله برنامه‌های پست‌های نوروزی جوانان است.

فت فتو کرمان کرمان




ارائه خدمات بشردوستانه هلال احمر به مسافران نوروزی در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ارائه خدمات بشردوستانه هلال احمر به مسافران نوروزی در کرمان