ادای احترام مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام شهیدان سلیمانی و پورجعفری ادای احترام کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی علی اکبرزاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بعد از قرائت فاتحه بر مزار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی […]

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام شهیدان سلیمانی و پورجعفری ادای احترام کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی علی اکبرزاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بعد از قرائت فاتحه بر مزار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و نثار گل با اهداف بلند شهدا تجدید میثاق کرد.

او در حاشیه این تجدید میثاق گفت: ما برای انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی پرداخت کرده ایم و شهدای زیادی از فرزندان این ملت با ایثار جان خودشان رفتند تا انقلاب اسلامی بماند.

علی اکبرزاده اظهار کرد: شهید سلیمانی شخصیت کم نظیر تاریخ ایران و متعلق به همه ملت است و در همه کشور‌های مستضعف و برای آزادی خواهان نام حاج قاسم تعریف می‌شود.

او افزود: امنیت و آرامش امروز ما مدیون و مرهون خون شهدا است و لذا بهترین راه پاسداشت خون شهدا خدمت صادقانه و بی‌منت مدیران به مردم است.

انتهای پیام/ی




ادای احترام مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ادای احترام مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی