ادای احترام به مقام شامخ شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و حق شناسی از آنان وظیفه همه آحاد جامعه است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ سید اصغر سادات حسینی  معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان امروزدر شهر راین با حضور در گلزار مطهر […]

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و حق شناسی از آنان وظیفه همه آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ سید اصغر سادات حسینی  معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان امروزدر شهر راین با حضور در گلزار مطهر شهداء به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام بويژه شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و حق شناسی از آنان وظیفه همه آحاد جامعه است.

سادات حسینی افزود: حضور در گلزار مطهر شهداء جهت ادای احترام، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنهاست.

گفتنی است معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان به منظور حضور در آیین افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان سراسر استان کرمان به شهر راین سفر کرده است.

بر پایه این گزارش: صبح امروز معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در گلزار مطهر شهداء، به مقام شامخ شهدای منطقه راین ادای احترام کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی




ادای احترام به مقام شامخ شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است

منبع:آرمـان
? ادای احترام به مقام شامخ شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است