ادامه اجرای عملیات احداث محور نرگسان – تنگشاه در جنوب کرمان

مدیرکل راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان از تحقق وعده فداکار استاندار کرمان در خصوص احداث محور نرگسان از سمت تنگشاه به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۳۱ میلیارد تومان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از جنوب استان کرمان، مجتبی محمودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بلافاصله بعد از حضور ریاست محترم جمهوری […]


مدیرکل راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان از تحقق وعده فداکار استاندار کرمان در خصوص احداث محور نرگسان از سمت تنگشاه به طول ۵ کیلومتر و اعتبار ۳۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از جنوب استان کرمان، مجتبی محمودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بلافاصله بعد از حضور ریاست محترم جمهوری در منطقه تنگشاه فرایند مناقصه قطعه اول پروژه مذکور از سمت نرگسان به طول ۱۰ کیلومتر برگزار و عملیات اجرایی آن با حضور استاندار در خرداد ماه آغاز شد و هم‌اکنون نیز با عملیات احداث این مسیر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان بیان داشت: در بازدید استاندار کرمان از پروژه مذکور، تقاضای اهالی برای احداث محور فوق از سمت تنگ شاه مطرح شد که ضمن اجابت درخواست اهالی منطقه، طی دستور صادره از سوی استاندار کرمان به اداره کل راهداری جنوب، علیرغم کوهستانی بودن منطقه و زمان‌ بر بودن انجام مطالعات با همتی مضاعف بلافاصله مطالعات مسیر به صورت شبانه‌روزی و جهادی در کمترین زمان ممکن انجام و فرایند مناقصه نیز برگزار شد و با انتخاب پیمانکار هم‌اکنون عملیات اجرایی احداث محور نرگسان از سمت تنگشاه به طول ۵ کیلومتر آغاز شده است.

در همین راستا فاریابی مشاور استاندار کرمان در جنوب هم اعلام کرد: اولویت دولت سیزدهم و استاندار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به مناطق روستایی و محروم است.

به گزارش فارس، احداث محور مذکور از سال ۸۶ آغاز شده که طی ۱۵ سال تنها ۱۲ کیلومتر از این مسیر پیش رفته است، با حمایت استاندار و همت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان عملیات اجرایی ۱۵ کیلومتر دیگر از این مسیر آغاز شده است و در صورت تامین اعتبار تا یکسال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از ۱۵۰۰ خانوار روستایی از راه مناسب بهره‌مند و ضمن خروج منطقه از بن‌بست، سبب رونق کشاورزی و اقتصادی منطقه خواهد شد.

پایان پیام / ۸۰۰۱۶ / ش





ادامه اجرای عملیات احداث محور نرگسان – تنگشاه در جنوب کرمان

منبع: فــارس
? ادامه اجرای عملیات احداث محور نرگسان – تنگشاه در جنوب کرمان