اخلاص بارزترین ویژگی سردار سلیمانی

فرماندار زرند راه اندازی موکب‌های مردمی، ویزیت رایگان بیماران و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی را ازجمله برنامه‌های دهه مقاومت در زرند عنوان کرد. به گزارش فت فتو، سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در ایام دهه مقاومت و در سالروز شهادت سردار سلیمانی عزیز، برنامه […]

فرماندار زرند راه اندازی موکب‌های مردمی، ویزیت رایگان بیماران و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی را ازجمله برنامه‌های دهه مقاومت در زرند عنوان کرد.

به گزارش فت فتو، سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در ایام دهه مقاومت و در سالروز شهادت سردار سلیمانی عزیز، برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در شهرستان زرند خواهد شد که اکثریت این برنامه ها با محوریت مردمی اجرا می گردد.

سید رضا حسینی نژاد بیان کرد: ما وظیفه داریم که فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل جوان منتقل کنیم و با بزرگداشت آنها، ارزش و اهمیت آنها را قدر بداریم.

فرماندار زرند: اخلاص را بارزترین ویژگی سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: همه مسئولین باید این ویژگی را داشته باشند، یعنی فقط برای رضای خداوند، به مردم خدمت بی‌منت کنند.

حسینی نژاد: برگزاری همایش بزرگداشت سردار دل‌ها، محفل انس با قرآن، ویزیت رایگان بیماران، راه اندازی موکب‌های مردمی، غبار روبی گلزار مطهر شهدا، شب شعر و خاطره، مسابقات مختلف ورزشی و ..‌.از برنامه های دهه مقاومت در شهرستان زرند عنوان کرد.

حسینی نژاد با اشاره به روز شماره دهه مقاومت تصریح کرد :این روزشمار ناظر به بازه زمانی ۸ تا ۱۸ دی ماه است که در آن هزاران برنامه در اقصی نقاط کشور به ویژه در سطح شهرستان زرند و دیگر مناطق استان کرمان برای بزرگداشت سومین سالگرد سردار دل ها و یاران وفادارش برگزار می شود.

شعار محوری سالگرد سوم  شهید حاج قاسم سلیمانی «جان فدا» انتخاب شده است.
انتهای پیام /قنبرزهی 




اخلاص بارزترین ویژگی سردار سلیمانی

منبع:آرمـان
? اخلاص بارزترین ویژگی سردار سلیمانی