اخذ مجوز دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهربابک

رئیس دانشگاه پیام نور شهربابک از اخذ مجوز دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهربابک خبر داد. روح‌الله شريفی در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان از اخذ مجوز دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهربابک خبر داد و گفت: همانطور که وعده داده بودیم با تلاش مسئولان مربوطه توانستیم دو رشته […]

رئیس دانشگاه پیام نور شهربابک از اخذ مجوز دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهربابک خبر داد.

روح‌الله شريفی در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان از اخذ مجوز دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهربابک خبر داد و گفت: همانطور که وعده داده بودیم با تلاش مسئولان مربوطه توانستیم دو رشته مقطع ارشد را جذب کنیم.

 
رئیس دانشگاه پیام نور شهربابک در تشریح دو رشته جدید کارشناسی ارشد در این دانشگاه افزود: رشته محل کارشناسی ارشد حسابداری برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های پیام‌نور استان کرمان و رشته محل کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی رشته اخذ شده جدید هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه جذب رشته‌های کارشناسی ارشد از برنامه‌های اصلی این دانشگاه است، بیان کرد: با توجه به نیاز شهرستان و تقاضای دانشجویان، دانشگاه پیام نور شهربابک به دنبال گسترش رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد است و کسب مجوز دو رشته محل کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی و مدیریت دولتی (گرایش بودجه و مالیه عمومی) نیز در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.
 
رئیس دانشگاه پیام نور شهربابک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری‌های مجدانه هیات رئیسه و مدیران ستاد استان و همچنین سازمان مرکزی دانشگاه، گفت: این موفقیت بزرگ را خدمت همه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان بویژه همکاران محترم دانشگاه پیام نور شهربابک تبریک می‌گویم.
 
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور شهربابک در سال ۱۳۸۴ با رشته علوم اجتماعی شروع به کار کرد و هم اکنون با داشتن هشت عضو علمی و نُه رشته فعال مقطع کارشناسی (روانشناسی، علوم تربیتی، حسابداری، مدیریت گرایش مالی، بازرگانی،دولتی، علوم اجتماعی گرایش مددکاری اجتماعی، مهندسی صنایع و مترجمی زبان انگلیسی) در حال فعالیت است.
 
شریفی اظهار کرد: واحد آموزش‌های عالی آزاد دانشگاه پیام نور شهربابک در جهت سیاست‌های درآمدزایی دانشگاه راه‌اندازی شده است که آمادگی لازم را جهت برگزاری دوره‌های تخصصی، عمومی، آموزشی و ضمن خدمت کارکنان ادارات و سایر اقشار جامعه را دارد که در پایان دوره، گواهینامه وزارت (عتف) صادر خواهد شد. 
 
وی بیان کرد: در ضمن افرادی که در حرفه‌ای توانایی تدریس و برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی دارند پس از تایید رزومه و سابقه تدریس توسط دانشگاه، می‌توانند با آموزش‌های عالی آزاد دانشگاه همکاری کنند.

انتهای پیام/ شهربابک 




اخذ مجوز دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهربابک

منبع:آرمـان
? اخذ مجوز دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور شهربابک