اخذ رضایت از شاکی در ۱۱ پرونده قتل غیرعمد

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت:طی امسال، ۱۱ فقره پرونده قتل غیرعمد در حوزه قضایی جیرفت با عفو و گذشت اولیای دم مختومه شده است. اصغر ستایی مختاری گفت:  از ابتدای امسال، ۵ هزار و ۸۰۹ فقره پرونده با تلاش و کمک اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان جیرفت به صلح و سازش منجر شده […]

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت:طی امسال، ۱۱ فقره پرونده قتل غیرعمد در حوزه قضایی جیرفت با عفو و گذشت اولیای دم مختومه شده است.

اصغر ستایی مختاری گفت:  از ابتدای امسال، ۵ هزار و ۸۰۹ فقره پرونده با تلاش و کمک اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان جیرفت به صلح و سازش منجر شده است.

او  از کاهش محسوس موجودی پرونده‌های اجرای احکام خبر داد و گفت: موجودی پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف جیرفت در ابتدای امسال،  ۳۶۶ فقره پرونده بوده که این میزان در بهمن ماه به ۱۱۲ فقره رسیده است که این آمار، کاهش ۶۹ درصدی موجودی پرونده‌ها را نشان می‌دهد.

به گفته این مقام قضایی از پرونده‌های قتل غیرعمدی که برای صلح وسازش به شورای حل اختلاف برگشت داده شده، ۱۱ فقره پس از اخذ  رضایت اولیای دم، با عفو و گذشت مختومه شده است.

او به عملکرد شورای حل اختلاف ویژه زندان جیرفت پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای حل اختلاف زندان، گفت:  با پشتکار و همت آنان از ابتدای سال، ۲۱ زندانی از زندان آزاد شده و ۱۵۶ فقره پرونده به سازش منجر شده اند.

فت فتو کرمان کرمان




اخذ رضایت از شاکی در ۱۱ پرونده قتل غیرعمد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اخذ رضایت از شاکی در ۱۱ پرونده قتل غیرعمد