اختلاف چندساله ۳ طایفه بزرگ در جنوب کرمان به صلح انجامید

جیرفت – فت فتو – اختلافات چندساله سه طایفه بزرگ در شهرستان رودبار در جنوب کرمان با ورود دستگاه قضایی منتهی به صلح و سازش شد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، رییس دادگستری رودبارجنوب در آئین صلح و سازش در محل مصلی این شهرستان گفت: با […]

جیرفت – فت فتو – اختلافات چندساله سه طایفه بزرگ در شهرستان رودبار در جنوب کرمان با ورود دستگاه قضایی منتهی به صلح و سازش شد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، رییس دادگستری رودبارجنوب در آئین صلح و سازش در محل مصلی این شهرستان گفت: با تلاش و کوشش امام جمعه و جامعه روحانیت، مسئولان قضایی، اجرایی، صلح یاران شورای حل اختلاف، مصلحین، حکمین قرآنی، نهادهای نظامی، انتظامی و همکاری سران طوایف، اختلاف دامنه دار سه طایفه بزرگ رودباری به صلح و سازش منتهی شد.

محمدفرجام طاهری اظهار داشت: سران و متنفذین این سه طایفه بزرگ در جنوب استان کرمان با توکل به خداوند متعال میثاق‌نامه صلح و دوستی را امضا کردند.

وی نبود اختلاف و وجود امنیت را موجب رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و ایجاد اشتغال دانست و اظهار داشت: در فضای امن است که رغبت سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی و فرصت های اشتغال فراهم می شود.

رییس دادگستری رودبارجنوب  ضمن تقدیر تشکر از روحیه گذشت طوایف و همت و پیگیری افرادی که برای این عمل خداپسندانه تلاش کرده اند گفت: در این منطقه ظرفیت صلح و سازش و حل و فصل اختلافات از طریق سران طوایف به خوبی ممکن است.

این نشست در مصلی شهرستان رودبار با حضور رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب، امام جمعه موقت، فرماندار و جمعی از مسئولان و اهالی این شهرستان برگزار شد.




اختلاف چندساله ۳ طایفه بزرگ در جنوب کرمان به صلح انجامید

منبع: ایرنـا
? اختلاف چندساله ۳ طایفه بزرگ در جنوب کرمان به صلح انجامید