اختلافات سه طایفه بزرگ در جنوب کرمان منتهی به صلح و سازش شد

رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: اختلافات چندساله سه طایفه بزرگ در جنوب کرمان منتهی به صلح و سازش شد. رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: با تلاش وکوشش امام جمعه و جامعه روحانیت، مسئولین قضایی، اجرایی، صلح یاران شورای حل اختلاف، مصلحین و حکمین قرآنی و نهاد‌های نظامی، انتظامی و همکاری سران طوایف، اختلاف […]

رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: اختلافات چندساله سه طایفه بزرگ در جنوب کرمان منتهی به صلح و سازش شد.

رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: با تلاش وکوشش امام جمعه و جامعه روحانیت، مسئولین قضایی، اجرایی، صلح یاران شورای حل اختلاف، مصلحین و حکمین قرآنی و نهاد‌های نظامی، انتظامی و همکاری سران طوایف، اختلاف دامنه دار سه طایفه بزرگ رودباری به صلح و سازش منتهی شد.

محمد فرجام طاهری در حاشیه مراسم صلح و سازش در محل مصلی رودبارجنوب، اظهار داشت: سران و متنفذین این سه طایفه بزرگ در جنوب استان با توکل به خداوند متعال میثاق نامه صلح و دوستی را امضا نمودند.

وی نبود اختلاف و وجود امنیت را باعث رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی و ایجاد اشتغال دانست و گفت: در فضای امن است که رغبت سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی و فرصت‌های اشتغال فراهم می‌شود.

رییس دادگستری رودبار جنوب ضمن تقدیر تشکر از روحیه گذشت طوایف و همت و پیگیری همه کسانی که برای این عمل خداپسندانه تلاش نمودند، گفت:در این منطقه ظرفیت صلح و سازش و حل و فصل اختلافات از طریق سران طوایف به خوبی ممکن است.

گفتنی است این جلسه در محل مصلی شهرستان رودبار با حضور رییس دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب شهرستان، امام جمعه موقت و فرماندار و جمعی ازمسئولان و مردم برگزار گردید.

فت فتو کرمان کرمان




اختلافات سه طایفه بزرگ در جنوب کرمان منتهی به صلح و سازش شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اختلافات سه طایفه بزرگ در جنوب کرمان منتهی به صلح و سازش شد