احترام شهید مغفوری به پدر و مادر مثال زدنی بود

کرمان- همسر شهید لشکر ۴۱ ثارالله کرمان گفت: احترام شهید عبدالمهدی مغفوری نسبت به پدر و مادر مثال زدنی بود. به گزارش نذیر کرمان، خانم سلطان زاده همسر شهید مغفوری در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در بیان خاطراتی از این شهید گفت: احترام مثال زدنی به پدر و مادر به گونه‌ای که […]

کرمان- همسر شهید لشکر ۴۱ ثارالله کرمان گفت: احترام شهید عبدالمهدی مغفوری نسبت به پدر و مادر مثال زدنی بود.

به گزارش نذیر کرمان، خانم سلطان زاده همسر شهید مغفوری در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در بیان خاطراتی از این شهید گفت: احترام مثال زدنی به پدر و مادر به گونه‌ای که پشت به آنها از منزل خارج نمی‌شد و هرگز جلوی آنان پایش را دراز نمی‌کرد.

وی افزود: عبادت و بندگی خدا را از دیگر خصایل اخلاقی شهید عنوان کرد و افزود: در قنوت نماز شبش دعای های طولانی نظیر دعای کمیل می‌خواند و همیشه نماز را در اول وقت به جا می‌آورد.

وی ادامه داد: شهید مغفوری در ادای نوافل نیز اهتمام ویژه ای داشت به گونه‌ای که بارها از اتوبوس‌های بین شهری برای ادای آن پیاده شد و تاکید فراوان بر اینکه در تمام حالات و سکنات باید دستور خداوند و آنچه او بیان داشته بی کم و کاست اجرا شود و این مسئله وجهه و روش اصلی زندگی ایشان بود.

همسر شهید مغفوری به بیان یکی دیگر از ویژگی‌های این شهید پرداخت و افزود: ایشان به بیت المال بسیار حساس بود، به گونه‌ای که علیرغم حضور در محل کار قبل از ساعت شروع و بعد از پایان آن، اما هر ماه بدون دلیل سه روز از کارکرد ماهانه خود کسر می‌کرد و زمانی که همکاران بخش مالی سپاه از این مسئله مطلع شدند به آنها گفته بود شاید در طول روز فکرم جایی دیگر بوده و می‌خواهم حقوق دریافتی ام کاملاً طیّب و طاهر باشد.

کد خبر ۵۸۹۳۰۷۷




احترام شهید مغفوری به پدر و مادر مثال زدنی بود

منبع: مــهر
? احترام شهید مغفوری به پدر و مادر مثال زدنی بود