اجرا طرح بیمه تکمیلی برای هنرمندان صنایع‌ دستی کرمان

معاون صنایع‌ دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: طرح بیمه تکمیلی هنرمندان صنایع‌ دستی این استان برای نخستین‌بار اجرا می‌شود. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ کاظم حسین‌زاده امروز با اشاره به […]

معاون صنایع‌ دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: طرح بیمه تکمیلی هنرمندان صنایع‌ دستی این استان برای نخستین‌بار اجرا می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ کاظم حسین‌زاده امروز با اشاره به اینکه هنرمندانی که تمایل دارند بیمه تکمیلی شوند، باید در ابتدا دارای بیمه پایه باشند، اظهار کرد: این طرح در راستای بستن تفاهم‌نامه معاونت صنایع‌ دستی وزارت میراث‌ فرهنگی با بیمه اجرا می‌شود.

معاون صنایع‌ دستی استان کرمان افزود: هنرمندان متقاضی در کرمان باید به معاونت صنایع‌ دستی این استان و در شهرستان‌ها به اداره‌ها و نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: هنرمندانی که از این بیمه استفاده می‌کنند، می‌توانند از بیمه خودرو، شخص ثالث، بدنه و حوادث نیز به‌صورت اقساط و با تخفیف بهره‌مند شوند.

حسین‌زاده ادامه داد: ۷۰ هزار هنرمند و صنعتگر صنایع‌ دستی در ۱۰۰ رشته این حوزه در استان کرمان به‌صورت انفرادی و کارگاهی مشغول به فعالیتند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات و حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی از اولویت‌های اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان است که به نظرم در این زمینه موفق بوده‌ایم.

انتهای خبر/م




اجرا طرح بیمه تکمیلی برای هنرمندان صنایع‌ دستی کرمان

منبع:آرمـان
? اجرا طرح بیمه تکمیلی برای هنرمندان صنایع‌ دستی کرمان