اجرای طرح پرورش شتر با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه در رفسنجان

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پرورش شتر با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی به مرحله اجرا رسید و در فاز اول ۵۰ نفر شتر تحویل دامداران گردید. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خدمت، حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم […]

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح پرورش شتر با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی به مرحله اجرا رسید و در فاز اول ۵۰ نفر شتر تحویل دامداران گردید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خدمت، حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: طی تفاهم نامه‌ای با راهبر نهاد مردمی رسالت وابسته به بانک قرض الحسنه رسالت طرح پرورش شتر در مناطق رفسنجان به مرحله اجرا درآمد.
 

در این طرح برای هر شخص مبلغ ۴۵ میلیون تومان وام اعطا می‌شود که برای پرورش دو نفر شتر اختصاص خواهد یافت.  

مرحله اول این طرح قرار است به صورت پایلوت در بخش کشکوئیه اجرا گردد که طی امروز پنجاه نفر شتر تحویل افرادی که تسهیلات دریافت کردند،می‌شود.

شتر، حیوانی سازگار با شرایط سخت آب وهوایی و غذایی‌ست، دامی سودمند بوده که دامداران با پرورش آن می‌توانند نسبت به تولید و تأمین گوشت در شهرستان نقش آفرین باشند و درآمدی کسب کنند.

 شایان ذکر است: این طرح با هدف ایجاد اشتغال پایدار روستایی، تقویت شترداران بومی و ایجاد زنجیره تولید محصولات شیر و گوشت شتر، با همکاری نهاد مردمی بانک رسالت، بخشداری کشکوئیه، سازمان جهاد کشاورزی، دامپزشکی و دفتر نماینده به اجرا رسیده است.
 انتهای خبر/




اجرای طرح پرورش شتر با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه در رفسنجان

منبع:آرمـان
? اجرای طرح پرورش شتر با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه در رفسنجان