درس‌آموزی عملی مادران برای نسل پنجم انقلاب در شهرستان انار

مادران در راهپیمایی ۲۲ بهمن کودکانشان را آورده بودند تا از جشن بزرگ انقلاب اسلامی بی‌نصیب نباشند و درس استقامت، مقاومت و بصیرت افزایی بیاموزند. به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان انار همزمان با سراسر کشور، جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این […]

مادران در راهپیمایی ۲۲ بهمن کودکانشان را آورده بودند تا از جشن بزرگ انقلاب اسلامی بی‌نصیب نباشند و درس استقامت، مقاومت و بصیرت افزایی بیاموزند.

به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان انار همزمان با سراسر کشور، جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

قبل از آغاز مراسم شاهد حضور گسترده دهه نودی‌ها، کودک و نوجوان، پیر و جوان بودیم که با دردست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این جشن بزرگ انقلاب اسلامی شرکت کرده بودند و یک‌دل و یک‌صدا شعارهای کوبنده سر می‌دادند تا بار دیگر همچون سال‌های قبل حماسه‌ای وصف نشدنی را رقم زنند.

حضور گسترده امروز مردم شهرستان انار نشان از ولایت‌مداری مردم این خطه است که بعد از ۴۵ سال همچنان پشت نظام و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مقتدر ایستاده‌اند.

مردم این شهرستان در رخدادهای تاریخی مختلف، فرزندانشان را تقدیم این انقلاب کرده‌اند این شهرستان از قبل از انقلاب در پرونده خود شهید دارد تا اولین شهید روحانی مدافع حرم، که تربیت شده مادران این مرز و بوم است و امروز هم مثل همیشه پایکار انقلاب بودند و همه آمدند.

در لابه‌لای جمعیت پرچم‌های فلسطین در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران دردست نوجوانان و جوانان شهرستان انار خودنمایی می‌کرد و نشان از این بود که کودکان و نوجوانان غزه ما تا آخرین قطره‌خون حمایتتان می‌کنیم.

حضور کودکان در کنار پدران و مادران حاج‌قاسم‌پرور زیباترین صحنه را رقم زده بود مادران کودکانشان را آورده بودند تا از جشن بزرگ انقلاب اسلامی بی‌نصیب نباشند و درس استقامت، مقاومت و بصیرت افزایی بیاموزند.


اما ناگفته نماند که نیروهای امنیتی برای احساس آرامش‌ نقش به‌سزایی در این مراسم داشتند.

انتهای خبر/ طاهری

منبع: انار ما




درس‌آموزی عملی مادران برای نسل پنجم انقلاب در شهرستان انار

منبع:آرمـان
? درس‌آموزی عملی مادران برای نسل پنجم انقلاب در شهرستان انار