اجرای طرح «نذر قربانی» در کرمان

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح “نذر قربانی” به مناسبت عید قربان خبر داد. ناصر عسکری نژاد امروز ۱۶ تیرماه در نشست خبری با اشاره به اینکه عمده فعالیت های کمیته امداد بحث توانمندسازی مددجویان است، اظهار کرد: بناست کمک های معوض را به جای بلاعوض و در واقع به صورت […]

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح “نذر قربانی” به مناسبت عید قربان خبر داد.

ناصر عسکری نژاد امروز ۱۶ تیرماه در نشست خبری با اشاره به اینکه عمده فعالیت های کمیته امداد بحث توانمندسازی مددجویان است، اظهار کرد: بناست کمک های معوض را به جای بلاعوض و در واقع به صورت وام در اختیار مددجویان قرار بدهیم و سرمایه در گردش باشد تا سطح گسترده تری از مراجعین را پوشش بدهیم.

وی با اشاره به اینکه تعهد کمیته امداد استان کرمان در کارگروه اشتغال استان در سال گذشته ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی بود، افزود: با تلاش های انجام شده این نهاد موفق به ایجاد ۱۵ هزار و ۹۹۸ فرصت شغلی شده بود ضمن آنکه اشتغال پایدار و خوداتکائی خانواده های محروم نیز در برنامه های اصلی ماست.

عسکری نژاد تصریح کرد: در سال جاری نیز هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ایجاد بیش از ۲۴ هزار فرصت شغلی به کمیته امداد استان کرمان اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به اقدامات انجام شده توسط این نهاد در حوزه عمرانی اشاره و بیان کرد: حدود ۶۴۰۰ طرح احداث مسکن در شهرستان های استان در دست ساخت داشته و داریم که ۴۰۰۰ مورد از این واحدها تکمیل و تحویل مددجویان شده و مابقی نیز تا پایان امسال تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در دهه امامت و ولایت برنامه های خاصی در نظر گرفته شده تا خدماتی ارائه بدهیم که بیانگر خیر و احسان باشد چراکه امام علی علیه السلام بزرگترین مددکار هستی است.

عسکری نژاد تصریح کرد: افتتاح مرکز آموزشی کارآفرینی در شهرستان کهنوج، توزیع جهیزیه، پخت و توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم توسط ۴۶۰ مرکز نیکوکاری استان و راه اندازی پنج مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی آموزشی در قالب “پرتویی از غدیر”، تجلیل از حامیان ایتام و … از جمله برنامه های کمیته امداد در دهه امامت و ولایت در سطح استان کرمان است.

وی بیان کرد: همچنین طرح “نذر قربانی” را به مناسبت عید قربان داریم و نیکوکاران می توانند نذورات نقدی خود را از طریق شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک تجارت، شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت و کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* واریز نمایند.

انتهای پیام




اجرای طرح «نذر قربانی» در کرمان

منبع: ایـسنا
? اجرای طرح «نذر قربانی» در کرمان