اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به مدت ۴ روز در کرمان

نذیر کرمان/کرمان تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت چهار روز میهمان بچه‌های استان کرمان خواهد بود. به گزارش نذیر کرمان، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز شنبه ۲۷ خرداد ماه تا سه‌شنبه ۳۰ در استان کرمان حضور دارد و در هفت نقطه از استان نمایش عروسکی «رینارد […]

نذیر کرمان/کرمان تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت چهار روز میهمان بچه‌های استان کرمان خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز شنبه ۲۷ خرداد ماه تا سه‌شنبه ۳۰ در استان کرمان حضور دارد و در هفت نقطه از استان نمایش عروسکی «رینارد روباهه» را به کارگردانی احمد تیموری اجرا می‌کند.

بنابر این گزارش، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه جاری در سومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند شهر کرمان حضور می‌یابد و بعد از اذان مغرب در میدان شورا برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد.

همچنین این تماشاخانه عصر امروز ساعت ۱۷ در سرچشمه حضور خواهد داشت و فردا صبح ۲۸ خرداد ماه «انتهای بلوار افلاطون» برای بچه‌های راین و عصر یکشنبه در «خیابان ولی‌عصر، جنب کانون فدک» گلباف به اجرای برنامه می‌پردازد.

این در حالی است که، روز سه‌شنبه صبح نمایش عروسکی «رینارد روباهه» در یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر کرمان و عصر همان روز در میدان امام، خیابان ولی‌عصر ماهان اجرا می‌شود.    

بنابراین گزارش، متن نمایش «رینارد روباهه» را آرتور فاکویز نوشته و مریم سلطانیان آن را ترجمه کرده است. همچنین طراح صحنه و لباس این نمایش سپیده زینلی است و محمد نجفی آهنگسازی آن را برعهده داشته است.

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان و نوجوان برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم‌ سینمایی اجرا می‌کنند.   

انتهای پیام




اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به مدت ۴ روز در کرمان

منبع: ایـسنا
? اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به مدت ۴ روز در کرمان