اجتماع بزرگ خانوادگی در پارک مادر کرمان برگزار می‌شود

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ خانوادگی با شعار “پای خانواده ایستاده‌ایم” در پارک مادر شهر کرمان برگزار خواهد شد. حسین انجم شعاع امروز ۲۰ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم اجتماعی ما حجاب و عفاف است و زنان […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ خانوادگی با شعار “پای خانواده ایستاده‌ایم” در پارک مادر شهر کرمان برگزار خواهد شد.

حسین انجم شعاع امروز ۲۰ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم اجتماعی ما حجاب و عفاف است و زنان ایرانی همواره با حجاب و عفت بوده‌اند، حتی قبل از اسلام، زنان ایرانی حجاب داشتند.

وی با اشاره به اینکه یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام، توطئه کشف حجاب است، افزود: رضاخان با حمایت انگلیس روی کار آمد یکی از کارهایی که انجام داد جایگزین کردن ارزش‎های دینی و اسلامی با فرهنگ غربی و لیبرالی بود و یکی از جلوه‌های مهم این طرح، کشف حجاب بود برای اینکه جامعه را به سمت فرهنگی غربی ببرند و ظاهر جامعه غربی شود.

انجم شعاع بیان کرد: ۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب بود، مردم به این موضوع اعتراض کردند و ماموران رضاشاه با حمله به مسجد گوهرشاد، هزاران نفر را به خاک و خون کشیدند.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق، ماموران حکومت ساکت ننشستند و به زور مردم را به کشف حجاب وادار و فرهنگ بی‌غفتی و بی‌حجابی را رواج دادند و رضاشاه برای عادی شدن، از خانواده خودش شروع کرد و بعد دربار، سپس بی‌حجابی به جامعه سرایت داده شد و هر کس ایستادگی می‌کرد، با او برخورد می‌شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یکی از دستاوردهای نظام اسلامی هویت بخشی به زنان مسلمان و ایرانی بود و یکی از مسائل مشترک در وصیتنامه شهدا حجاب و عفاف است.

وی افزود: یکی از ارزش‌های اسلامی و ایرانی ما حجاب و عفاف است و دشمن می‌خواهد از طریق بی هویت کردن زنان، خانواده و جامعه ایرانی را متلاشی کند.

انجم شعاع با اشاره به شکست دشمنان در نابودی جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آنها به خواسته‌شان برای ضربه به نظام اسلامی نرسیدند و فکر کردند با ترویج بی‌بند و باری و دور کردن بانوان از معنویت و فرهنگ، موفق می‌شوند جمهوری اسلامی را از بین ببرند زیرا می‌دانند زنان با عفت جوانانی تربیت می‌کنند که در مقابل دشمن می‌ایستند.

وی بیان کرد: با فرهنگ‌سازی و بیان مُحَسنات حجاب و تبیین پیامدهای ب‌ حجابی، می‌توان جامعه عفیف داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یکی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در کرمان، اجتماع بزرگ خانوادگی در پارک مادر این شهر است.

وی افزود: این اجتماع با شعار “پای خانواده ایستاده‌ایم” ساعت ۱۷ و ۳۰ فردا چهارشنبه(۲۱ تیرماه) با حضور اقشار مختلف مردم و همراه با برنامه‌های متنوع از جمله تجلیل از زنان محجبه و موفق، برپایی غرفه‌های فرهنگی تبلیغی و … برگزار می‌شود.

انتهای پیام




اجتماع بزرگ خانوادگی در پارک مادر کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? اجتماع بزرگ خانوادگی در پارک مادر کرمان برگزار می‌شود