ابراهیم صادقی: گل اول “گل‌گهر” مشکوک به آفساید بود/ می‌توانستیم برنده بازی باشیم

گروه استان‌ها ــ سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: مقابل گل‌‎گهر می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ حیف شد. امیدواریم به آینده و مطمئنا در بازی‌های بعدی با همین کیفیت می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم. – اخبار استانها – به گزارش خبرنگار تسنیم از سیرجان، ابراهیم صادقی مربی مس رفسنجان  پس از تساوی تیمش در مقابل گل‌گهر سیرجان […]

گروه استان‌ها ــ سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: مقابل گل‌‎گهر می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ حیف شد. امیدواریم به آینده و مطمئنا در بازی‌های بعدی با همین کیفیت می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرنگار تسنیم از سیرجان، ابراهیم صادقی مربی مس رفسنجان  پس از تساوی تیمش در مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما درباره گل اول گل‌گهر باید بگویم مشکوک به آفساید بود و اگر ما با نتیجه ۲ بر هیچ به رختکن می‌رفتیم اوضاع خیلی بهتر می‌شد.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم تا دقیقه۷۰ خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب برنامه داشتیم؛ البته در ضدحمله‌ها باید خیلی بهتر کار می‌کردیم.

وی با بیان اینکه “در ضربات ایستگاهی و ضدحمله‌ها می‌توانستیم به گل سوم برسیم” گفت: بازی‌ای که ۴گل دارد بازی خیلی خوبی است؛ باید به بازیکنانمان تبریک بگوییم که تلاش بسیار خوبی از خود داشتند.

صادقی ادامه داد: می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ حیف شد. امیدواریم به آینده و مطمئنا در بازی‌های بعدی با همین کیفیت می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

مربی مس رفسنجان اظهار داشت: هر دو کادر فنی در مسیر عملکرد خوب تیمشان تلاش کردند تا بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند؛ اما در نهایت امتیازات تقسیم شد.

انتهای پیام/س




ابراهیم صادقی: گل اول “گل‌گهر” مشکوک به آفساید بود/ می‌توانستیم برنده بازی باشیم

منبع: تسنــیم
? ابراهیم صادقی: گل اول “گل‌گهر” مشکوک به آفساید بود/ می‌توانستیم برنده بازی باشیم