آیین معارفه شهردار منتخب کوهبنان برگزارشد

آیین معارفه احمد محمدی شهردار منتخب کوهبنان باحضور نماینده مردم شهرستان های زرند و جمعی از مدیران ادارات و نهادهای شهرستان کوهبنان و مردم برگزار شد. به گزارش خبرنگار” فت فتو”حجت الاسلام والمسلمین خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان ضمن تبریک هفته بسیج، گفت:شهرداری کوهبنان از سال ۱۳۴۲ احداث شده است و ۲۱ شهردار را تا […]

آیین معارفه احمد محمدی شهردار منتخب کوهبنان باحضور نماینده مردم شهرستان های زرند و جمعی از مدیران ادارات و نهادهای شهرستان کوهبنان و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار” فت فتو”حجت الاسلام والمسلمین خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان ضمن تبریک هفته بسیج، گفت:شهرداری کوهبنان از سال ۱۳۴۲ احداث شده است و ۲۱ شهردار را تا کنون داشته است بنده از تمامی شهرداران گذشته که برای شهر کوهبنان زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

وی افزود: ما اعضای شورای شهر ششم کوهبنان از روزی که به عنوان منتخب مردم در شورای آغاز به کار کرده ایم تلاش خود را در راستای انتخاب شهردار آغاز کردیم و با توکل به خدا بین چند گزینه در روز آخر خداوند مسیر گشایش را باز کرد و نام جناب آقای احمد محمدی مطرح شد و با وجود تمام پمپاژ های خبری و با وجود اینکه عده ای تلاش داشتند ایشان را متصرف کنند اما ایشان قبول کردند و حکم ایشان امضا شد.

حجت‌الاسلام خالداری بیان داشت: کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان است و با داشتن چهار امامزاده واجب التعظیم شهری مذهبی و گردشگری می باشد همه با هم متعلق به هر جناحی که هستیم بیاییم دست به دست هم بدهیم و در راستای آبادی کوهبنان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: همه ما باید با وحدت عمل و وحدت نظر داشته باشیم تا مشکلات حل شود از آغاز کار شورا دیدار با آهای محله های شهر را در دستور کار قرار دادیم و کار شهردار محله را با وجود تمام مشکلات پیش بردیم.

سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: دیدار چهره به چهره با مردم باعث شده است که مردم تمام مشکلات را با ما مطرح کنند  با اینکه بعضی از آنها در حیطه اختیارات شورا نبود اما ما به عنوان نماینده مردم در شهر مشکلاتی که در حیطه اختیارات ما نبود را به مسئولان رساندیم و پیگیر شدیم.

در ادامه عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیح گفت: ما امروز انشالله روزی خاطره انگیز را  در تاریخ سیاسی دیار کوهبنان رقم خواهیم زد، امروز در جامعه بشری جمهوری اسلامی حرف اول را در تمدن نوین اسلامی می زند و خواهد زد ما در برنامه گام دوم زمینه سازی تمدن گام دوم را داریم و این در پی تلاش تمام مردم است ما باید ایران اسلامی را با تمامی ظرفیت های نهفته است به سمت تمدن اسلامی پیش ببریم.

وی افزود: امروز دشمنان جهان اسلام بر کسی پوشیده نیستند اما آنها بدانند عظمت و اقتدار ایران اسلامی روز افزون است.

شریعتی ادامه داد: ما در شهرستان کوهبنان هستیم شهرستان کوهبنان در استان کرمان جایگاه والایی دارد جایگاه فرهنگی بالایی دارد، در ریلی که انقلاب اسلامی نهاده است در این ریل حرکت ها صورت گرفته است و خدمت گزاران زیادی آمده اند خدمت کرده اند و جای خود را به دیگری داده اند.

او بیان داشت: برای اقتدار ایران عزیز هر کدام از ما در جایگاهی که برایمان تائین شده است باید وظیفه خود را انجام دهیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: ما باید دست به دست هم بدهیم برای پیشرفت کوهبنان ما در مدت زمانی که توفیق حضور داریم حتی یک روز ان هم تاثیر گزار است و باید برنامه ریزی در این زمینه صورت بگیرد.

او بیان داشت: کوهبنان یک‌ شهر معمولی نیست کوهبنان یک شهر فرهنگی است جایگاه فرهنگی بسیار مهم است مدیریت شبکه های اجتماعی در پیش برد اهداف این نظام اسلامی بسیار سرنوشت ساز است، امروز جوانان و نوجوانان ما سرمایه ها و طلایه داران این انقلاب هستند.

شریعتی افزود: برنامه های اقتصادی این شهرستان کلان است ۸۰ درصد بحث معادن زغالسنگ و… متعلق به شهرستان کوهبنان است ما امیدواریم در آینده نه‌‌ چندان دور کوهبنان به جایگاه واقعی خود برسد و اعطای سرزمین کوهبنان برای ما افتخار است.

حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان هم ضمن تبریک هفته بسیج گفت:کار شورای شهر با شهردار گره خورده است و اقداماتی که در شهر انجام میشود از خلاقیت و تلاش های شورای شهر و شهرداری است.

وی افزود:در طرح اقدام ملی که یک طرح مطرح است تنها شهرستانی که توانست زمین را به صورت ویلایی بگیرد کوهبنان بود و در مورد طرح تفصیلی هم جلسات آن برگزار شده است که انشالله کار انجام شود.

سالاری ادامه داد: تلاش ما این است که وضعیت شهرستان کوهبنان باید تغییر کند، معتقد بودیم شهرستانی که  معادن غنی دارد باید کارخانه های فرآوری در جوار آن احداث شود و توانستیم در زمینه اقتصادی گام هایی برداریم.

وی بیان کرد: افتخار می کنیم که سه کارخانه زغالشویی در شهرستان داریم یکی از انها احداث شده است و دو واحد دیگر هم در حال احداث و پیگیری  هستند  و معادن سرب و روی که در حال آماده سازی هستند و جواز تاسیس کارخانه لیچینگ سرب و روی کوهبنان هم در شهرک صنعتی کوهبنان صادر شده است و در حال احداث است.

سالاری اظهار کرد: کارخانه سرب و روی دیگری هم در کوهبنان در حال پیگیری است و با تلاش های انجام شده نماینده شرکت مربوطه، کار احداث  سرعت خوبی به خود گرفته است و مجوز های زیست محیطی آن هم به تأیید رسیده است.

وی افزود: همچنین احداث کارخانه کنسانتره سنگ آهن بخش طغرالجرد هم در حال پیگیری است که این مسائل نوید بخش آینده ای درخشان در شهرستان کوهبنان است.

 در ادامه رضا ایرانمنش معاون مدیر کل امور شهری استانداری کرمان گفت: انشالله حضور آقای محمدی در کوهبنان منشأ خیر و برکت باشد و از زحمات شهردار سابق کوهبنان هم تقدیر و تشکر می کنیم.

 احمد محمدی شهردار کوهبنان گفت: خدا را شاکر هستم که این نعمت بزرگ خدمت به خلق خدا نصیب بنده شده است و از اعضای شورای شهر کوهبنان که زمینه این خدمت را به وجود آوردند تشکر می کنم.

وی افزود: در زمینه املاک و شهرسازی در کوهبنان جای کار زیاد است و یک فرصت استثنایی در کوهبنان است و باید دست دلالان قطع شود و ما هم در شهرداری تسهیلات را اختیار مردم کوهبنان خواهیم گذاشت.

محمدی افزود: در خدمت تک تک مردم کوهبنان در همه زمینه های شهری هستیم و ما کوهبنان را شاد و آباد خواهیم ساخت.

وی ادامه داد: هفته بسیج است نام و یاد بسبحیان عزیز. که در همه جبهه ها و خطوط مقدم حضور داشتند را گرامی میداریم، اگر بسیج نبود امروز ایران نبود.

محمدی بیان کرد: یکی دیگر از مولفه های پیشرفت اتحاد است و بسیجی واقعی این امروزه کسی است که در این عرصه کار کند.

وی عنوان کرد: کشورما با وجود تمام تحریم ها روی پای خود ایستاده است که هیچ مملکتی نمی توانست در برابر چنین آخرین هوایی ایستادگی کند.

شهردار کوهبنان گفت: در زمینه نیروهای شهرداری ما یک تجدید ساختار خواهیم داشت و ممکن است کمی زمانبر باشد که در برنامه ما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای بسیار دلسوز در شهرداری کوهبنان هستند که من از تجربیات آنها استفاده خواهم کرد.

همچنین حکم شهردار کوهبنان به احمد محمدی تقدیم شد.
و از زحمات حسین پارسا در سمت سرپرست شهرداری کوهبنان با اهدا لوح، تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
محمدی کوهبنانی
 




آیین معارفه شهردار منتخب کوهبنان برگزارشد

منبع:آرمـان
? آیین معارفه شهردار منتخب کوهبنان برگزارشد