آیین تجلیل از ۳۰ خانواده شهید مدافع حرم در بردسیر برگزار شد

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد استان، همزمان با ایام گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم مراسم تجلیل از ۳۰ خانواده شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون از سوی کانون فرهنگی و هنری خادمین صاحب‌الزمان(عج) بردسیر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد استان، همزمان با ایام گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم مراسم تجلیل از ۳۰ خانواده شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون از سوی کانون فرهنگی و هنری خادمین صاحب‌الزمان(عج) بردسیر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در بردسیر در محله مهمانشهر شهر بردسیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان در این مراسم گفت: حضور و مواجه شدن با چنین محافلی می‌تواند یک انرژی مثبت معنوی را ایجاد کند. شهیدان شاهد با فهم عمیق مکتب سیدالشهدا(ع) بودند و راه و مسیر آن امام را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه رسیدن به مقام شهادت در گرو ایمان راستین به خداوند است، افزود: این تطور رسیدن به مقام شهادت است که شهیدان عزیز این مسیر را تا رسیدن به لقای پروردگارشان عاشقانه پیمودند.

انتهای پیام




آیین تجلیل از ۳۰ خانواده شهید مدافع حرم در بردسیر برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آیین تجلیل از ۳۰ خانواده شهید مدافع حرم در بردسیر برگزار شد