آیا کلاس‌های آموزش رانندگی دوباره به پلیس راهور واگذار می‌شود؟

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه نذیر کرمان، اظهار کرد: صدور گواهینامه جزء یکی از خدماتی است که راجع به آن، تسهیل و روانسازی مصداق ندارد و در همه جای دنیا سیاست در مورد صدور گواهینامه مبنی بر دقت و سختگیری استوار است. وی عنوان کرد: […]

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه نذیر کرمان، اظهار کرد: صدور گواهینامه جزء یکی از خدماتی است که راجع به آن، تسهیل و روانسازی مصداق ندارد و در همه جای دنیا سیاست در مورد صدور گواهینامه مبنی بر دقت و سختگیری استوار است.

وی عنوان کرد: بنا داریم سیاست‌های صدور گواهینامه در سال آینده را کاملاً دقیق کرده و بر همین اساس مجدداً باید بگویم که آموزش رانندگی بحثی کاملا اجباری است و هیچ کس نمی‌تواند بگوید من دوست ندارم آموزش ببینم.

رئیس پلیس راهور تأکید کرد: افراد برای دریافت گواهینامه و پروانه رانندگی، باید به طور درست و استاندارد آموزش ببینند و باید ابزار کمک آموزشی صحیح را هم در اختیار آموزشگاه‌های رانندگی قرار بدهیم که این اتفاق به درستی محقق شود.

حسینی درباره مطرح شدن بحث واگذاری دوباره کلاس‌های آموزش رانندگی به پلیس راهور، یادآور شد: انجام این کار یعنی برگشت چنین کارهایی به پلیس راهور صحت دارد؛ اما ما در حال پیگیری هستیم که این کار انجام نشود و این اتفاق رخ ندهد.

وی بیان کرد: در پلیس راهور در حال پیگیری هستیم که کماکان این آیین‌نامه را اصلاح کنیم و روند آزمون‌ها و مراحل دریافت و صدور گواهینامه در همان آموزشگاه‌های رانندگی انجام شود و واگذاری این کارها به پلیس راهور یک زحمت و کار مضاعف است و همه تلاش ما این است که هر کدام از کارها را که می‌توانیم برون سپاری کرده و تصدی گری آن را از دوش خود برداریم.

استفاده از کتابچه جديد آموزش رانندگی از امسال عملی می‌شود

رئیس پلیس راهور اضافه کرد: کتابچه جديد آموزش رانندگی به مؤسسه راهگشا (وابسته به بنیاد تعاون فراجا) تحویل شده است تا در سال جدید مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش آنا، سامانه آموزش آنلاین موسسه راهگشا، نخستین ارائه دهنده سامانه آموزش آنلاین در حوزه گواهینامه رانندگی است. این سامانه مورد تأیید پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا بوده و تمامی آموزش‌های مربوط به آیین‌نامه رانندگی را به هنرجویان خود آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/




آیا کلاس‌های آموزش رانندگی دوباره به پلیس راهور واگذار می‌شود؟

منبع:آنـــا
? آیا کلاس‌های آموزش رانندگی دوباره به پلیس راهور واگذار می‌شود؟