آیا تغییر ساعت کار ادارات در کرمان تاثیری در مصرف برق داشت؟

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: با پایش و پیگیری صورت گرفته، هم اکنون در بخش اداری همکاری خوبی داشته ایم و روزانه تا ۱۰ مگاوات در بخش اداری کاهش مصرف گزارش شده است. به منظور مدیریت مصرف برق ادارات در راستای مصوب هیات دولت، صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: با پایش و پیگیری صورت گرفته، هم اکنون در بخش اداری همکاری خوبی داشته ایم و روزانه تا ۱۰ مگاوات در بخش اداری کاهش مصرف گزارش شده است.

به منظور مدیریت مصرف برق ادارات در راستای مصوب هیات دولت، صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه مرکز پایش مصرف برق ادارات به همت اداره کل بازرسی استانداری و شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان در محل استانداری کرمان افتتاح شد. 

علی بیگ‌زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در این مراسم با بیان اینکه در راستای مصوبه هیات دولت و کارگروه استانی مدیریت مصرف برق، ساعات کار ادارات از ابتدای تابستان تغییر کرد ادامه داد: همچنین با توجه به تاکید این مصوبه بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق ادارات در ساعات اداری و ۶۰ درصدی در ساعات غیراداری، مرکز پایش راه‌اندازی شده است. 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان عنوان کرد: اداراتی که از این دستورالعمل تخطی کنند، مشمول قطع برق خواهند شد. 

وی بیان کرد: همه این برنامه‌ها برای جلوگیری از قطع برق خانگی است، اما از شهروندان می‌خواهیم که در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند و با مدیریت انرژی مانع از خاموشی‌ها شوند.  

همچنین مهدی مهدوی‌نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه برای تمام ادارات دولتی کنتور هوشمند نصب شده و بار مصرفی آنها به صورت لحظه‌ای مشخص می‌شود افزود: دفتر بازرسی استانداری روزانه با اداراتی که مصرف بالای انرژی دارند تماس گرفته و گوشزد می‌کنند و امکان قطع برق مجموعه‌هایی که رعایت دستورالعمل را ندارند از راه دور وجود دارد.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: روز گذشته (۲۰ تیر) برق ۲۸ دستگاه و اداره‌ از راه دور قطع شده است. 

وی ابراز کرد: با پایش و پیگیری صورت گرفته، الان در بخش اداری همکاری خوبی داشتیم و روزانه تا ۱۰ مگاوات در بخش اداری کاهش مصرف داریم.  

انتهای پیام




آیا تغییر ساعت کار ادارات در کرمان تاثیری در مصرف برق داشت؟

منبع: ایـسنا
? آیا تغییر ساعت کار ادارات در کرمان تاثیری در مصرف برق داشت؟