آموزش و پرورش قوی، ضامن آینده مطلوب است

کدخبر : ۵۲۸۸۷۴ ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ ۱۰:۲۵:۲۲ وزیر آموزش و پرورش: وزیر آموزش و پرورش ابراز کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به بلوغ مدیریتی دارد، نه بلوغ شخص مدیر بلکه بلوغ اجتماعی و سازمانی، آموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است به گزارش نذیر کرمان ، رضامراد صحرایی در نشست با اعضای شورای معاونان و […]



وزیر آموزش و پرورش:

وزیر آموزش و پرورش ابراز کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به بلوغ مدیریتی دارد، نه بلوغ شخص مدیر بلکه بلوغ اجتماعی و سازمانی، آموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است


به گزارش

نذیر کرمان


، رضامراد صحرایی در نشست با اعضای شورای معاونان و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان، گفت: کمبود معلم و فضای آموزشی، پست‌های ترکیبی، مشکل مالی، مسائل کلان تعمیرات و تجهیزات و… در آموزش و پرورش از گذشته تاکنون بوده است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش در درون مجموعه حل می‌شوند و نباید‌ به‌دنبال راه‌حل از بیرون بگردیم، پیش‌فرض ما باید این باشد که منِ مدیر و رئیس باید خودم به‌دنبال حل همه این مشکلات باشم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به یک بلوغ مدیریتی دارد، نه بلوغ شخص مدیر، بلکه بلوغ اجتماعی و سازمانی. آموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است، معیارهای جاری ما بسیاری از مشکلات را حل نمی‌کند، مسائل را باید عمقی نگریست، از ظرفیت شوراها می‌توان برای رفع مشکلات بهره برد. بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با مولدسازی حل می‌شود.

صحرایی با بیان اینکه کیفیت آموزشی مهم‌ترین چالش ماست، گفت: ما هم کار فرهنگی داریم و هم خدمت فرهنگی، اردو، کانون، کتاب، مربی، مشاوره همه این‌ها خدمات فرهنگی هستند، نه کار اصیل فرهنگی.

براساس اعلام روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی تصریح کرد: رتبه‌بندی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی اجرا شد، معتقدیم اگر حال معلم خوب باشد، حال آموزش و پرورش خوب می‌شود.




آیا این خبر مفید بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط نذیر کرمان در وب منتشر خواهد شد.


پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.


پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.




آموزش و پرورش قوی، ضامن آینده مطلوب است

منبع: مــوج
? آموزش و پرورش قوی، ضامن آینده مطلوب است