آمریکا دیکتاتورترین کشور دنیاست/ دشمن با علم در کشور ما مخالف است

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه دیکتاتورترین کشور دنیا آمریکا است، گفت: آمریکایی ها به بیش از ۷۰ کشور تجاوز کرده و اموال آنها را غارت کرده اند و ما باید مانند سردار سلیمانی در برابر آن بایستیم. به گزارش فت فتو؛ سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در آئین افتتاح […]

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه دیکتاتورترین کشور دنیا آمریکا است، گفت: آمریکایی ها به بیش از ۷۰ کشور تجاوز کرده و اموال آنها را غارت کرده اند و ما باید مانند سردار سلیمانی در برابر آن بایستیم.

به گزارش فت فتو؛ سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در آئین افتتاح مدرسه تمام هوشمند ثارالله کرمان گفت: سال ها افراد بی سواد به اسم‌ پادشاه بر این مملکت حکومت می کردند و دنبال رفاه خود بودند و در این شرایط دانش آموزان در روز ۱۳ آبان سال ۵۷ به میدان آمدند تا نظامی به کنار برود و نظامی بیاید که شرط حاکم آن عالم و باسواد بودن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی پادشاهی را از آن خدا می داند و ۳۶ هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب شده است، عنوان کرد: نیروهای کومله که امروز شعارشان زن، زندگی و آزادی است؛ دختر دانش آموز ۱۶ ساله را به جرم ارتباط با سپاه پاسداران ۱۱، زندانی کردند و این دختر چون حاضر نشد به امام خمینی(ره) توهین کند پس از شکنجه زنده به گور شد.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق و تأکید بر اینکه از این دست حماسه ها دانش آموزان ما کم نیافریده اند و خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: شما باید راه نیمه تمام آنها را تمام کنید.

این مقام مسئول دیکتاتورترین کشور دنیا آمریکا است، ابراز کرد: آمریکایی ها به بیش از ۷۰ کشور تجاوز کرده و اموال آنها را غارت کرده اند و ما باید مانند سردار سلیمانی در برابر آن بایستیم.

سردار نقدی با بیان اینکه تحصیل ، تذهیب و ورزش سه خواسته رهبر انقلاب از دانش آموزان است که باید به آنها بپردازند، گفت: تشکر می کنیم از کسانی که این مدرسه را بنا و به روز کرده اند و امیدواریم که نسل های زیادی در آن درس بخوانند.

سردار محمد علی نظری با اشاره به اینکه دبستان دخترانه ثارالله کرمان در مساحت هشت هزار متر مربع و زیر بنای ۲ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان طی ۲ سال بنا شده است، گفت: این واحد آموزشی ۲۵ کلاسه ظرفیت پذیرش ۸۰۰ دانش آموز را دارد و به امکانات روز، اینترنت و تخته هوشمند مجهز است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: دشمن با علم در کشور ما مخالف است و به همین دلیل در اتفاقات اخیر نمی خواهد مدارس ما آرامش داشته باشند، اما معلمان و اساتید ما با هوشمندی توطئه ها را خنثی می کنند.

وی اظهار کرد: شهید دانش آموز بسیجی علی عرب از استان کرمان جزو شهدای شاخص دانش آموزی کشور است که توصیه می کنم وصیت نامه این شهید در مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در استان کرمان ۱۸ مدرسه دارد که چهار هزار نفر در این مدارس مشغول به تحصیل هستند و ما آمادگی داریم تا مدارس بیشتری را در استان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م




آمریکا دیکتاتورترین کشور دنیاست/ دشمن با علم در کشور ما مخالف است

منبع:آرمـان
? آمریکا دیکتاتورترین کشور دنیاست/ دشمن با علم در کشور ما مخالف است