آمار قربانیان کرونا در کرمان، امروز ثابت بود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، موردی از مرگ بر اثر کرونا در استان کرمان گزارش نشده است. سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد. او گفت: خوشبختانه […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، موردی از مرگ بر اثر کرونا در استان کرمان گزارش نشده است.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته، موردی از مرگ بر اثر کرونا ویروس در استان کرمان گزارش نشده است و مجموع جان باختگان این بیماری از ابتدا تاکنون همان آمار دیروز؛ ۵ هزار و ۵۹۷ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ مورد، شامل: ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۸ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم، ۹ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند.

او گفت: هم اکنون موارد بستری کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۹۰ نفر است که از این تعداد، ۵۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۴ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

صحبتی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان پرداخت و گفت: تاکنون میزان واکسن تزریق شده نوبت اول در استان کرمان، ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۶۱۲ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم ۲ میلیون و ۳۵ هزار و ۵۱ دُژ و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم ۸۴۱ هزار و ۸۶۶ دُز بوده است.

فت فتو کرمان کرمان




آمار قربانیان کرونا در کرمان، امروز ثابت بود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آمار قربانیان کرونا در کرمان، امروز ثابت بود