آمادگی هلال احمر کرمان برای ارائه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: آمادگی لازم در ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و معیشتی به اتباع و مهاجرین خارجی داریم. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان امروز در دیدار با مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: آمادگی برگزاری دوره‌های آموزش همگانی […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: آمادگی لازم در ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و معیشتی به اتباع و مهاجرین خارجی داریم.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان امروز در دیدار با مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: آمادگی برگزاری دوره‌های آموزش همگانی و مخاطرات برای مهاجرین و اتباع افاغنه داریم.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر استان افزود: گواهینامه‌های الکترونیکی نیز به صورت آنلاین صدور می‌شود.

او با اشاره به گسترش و توسعه مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: اتباع خارجه می‌توانند از ظرفیت درمانگاه‌ها و مراکز توانبخشی در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و بم استفاده کنند.

او با اشاره به راه اندازی و فعالیت خانه‌های هلال در دورترین نقطه از مرکز استان تصریح کرد: اتباع خارجه به خصوص افاغنه نیازمند و بی بضاعت می‌توانند از ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و معیشتی جمعیت هلال احمر استان کرمان بهره‌مند شوند.

مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر افزود: این نهاد مردمی و بین المللی در همه عرصه‌های خدمت رسانی پیشتاز است.

مهدلو با ابراز خرسندی از امکانات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر در ارائه خدمت به مردم گفت: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به همنوع اهداف مشترک دارند.

همچنین در این دیدار مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از بخش‌های مختلف مرکز جامع بهداشت، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان بازدید کرد.

انتهای پیام/س




آمادگی هلال احمر کرمان برای ارائه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? آمادگی هلال احمر کرمان برای ارائه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی