آمادگی سپاه ثارالله برای کمک به صاحبخانه شدن کرمانی‌ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چنانچه زمین در اختیار قرار گیرد، سپاه ثارالله برای ساخت منازل سایر نیروهای نظامی و انتظامی و مردم استان کرمان نیز آمادگی دارد. به گزرش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه مجتمع مسکونی ۱۷۴ واحد یاس (شهید هاشمی) ویژه کارکنان سپاه استان با […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چنانچه زمین در اختیار قرار گیرد، سپاه ثارالله برای ساخت منازل سایر نیروهای نظامی و انتظامی و مردم استان کرمان نیز آمادگی دارد.

به گزرش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه مجتمع مسکونی ۱۷۴ واحد یاس (شهید هاشمی) ویژه کارکنان سپاه استان با حضور استاندار کرمان اظهار داشت: چنانچه زمین در اختیار قرار گیرد، سپاه ثارالله برای ساخت منازل سایر نیروهای نظامی و انتظامی و مردم استان کرمان نیز آمادگی دارد.

وی بیان داشت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکل مسکن در کشور عزیزمان که دولت انقلابی این مورد را در سرلوحه کار خودشان قرار داده است، ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای سپاه آغاز شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای سپاه در استان کرمان تا سال گذشته فاقد مسکن بوده‌اند و یک پروژه در زمین‌های الغدیر با کمک استاندار و معاونان وی آماده شد و ساخت بیش از ۶۰ واحد مسکونی را آغاز کردیم.

نظری ابراز داشت: با واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی همچنین ساخت ۱۷۴ واحد مسکونی برای کارکنان سپاه ثارالله استان کرمان کلنگ‌زنی شد و آمادگی داریم توسط شرکت جهاد خانه‌سازی، بقیه منازل شخصی کارکنان فاقد مسکن را هم بسازیم.

وی ابراز داشت: شرکت جهاد خانه‌سازی این ظرفیت و بضاعت را دارد که پروژه‌های زیادی را آغاز کند و کار را به پایان برساند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به رفع دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه مسکن مردم کمک کنیم، زیرا ایشان در هر برنامه‌ای که بحث خدمت‌رسانی هست، مشکل مسکن، افزایش قیمت مسکن و اجاره‌ها را گوشزد می‌کنند و ما باید کمک دهیم افرادی که فاقد مسکن هستند، مسکن‌دار شوند.

همچنین محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در سخنانی اظهار داشت: مجتمع مسکونی ۱۷۴ واحد یاس در کمتر از دو سال به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





آمادگی سپاه ثارالله برای کمک به صاحبخانه شدن کرمانی‌ها

منبع: فــارس
? آمادگی سپاه ثارالله برای کمک به صاحبخانه شدن کرمانی‌ها